پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱
رویانیان مطرح کرد:

نظر کریمی برای خداحافظی را تغییر می‌دهیم

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 285122
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه چند اشتباه در جریان بازی و ضربات پنالتی سرنوشت و تقدیر ما را عوض کرد، گفت: علی کریمی از روی ناراحتی و عصبانیت تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و باید در شرایط بهتری با وی صحبت کنم و تصمیم او را عوض کنم چون او می تواند تا چند سال دیگر نیز به پرسپولیس کمک کند.
به گزارش جهان، محمد رویانیان در گفتگو با مهر پس از قهرمان نشدن پرسپولیس در جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به تیم سپاهان و بازیکنان این تیم به خاطر تلاش خوبی که در فینال جام حذفی انجام دادند و در نهایت قهرمان شدند تبریک می گویم. بازیکنان ما نیز در این بازی زحمت زیادی کشیدند اما چند اشتباه در جریان بازی و ضربات پنالتی سرنوشت و تقدیر ما را عوض کرد، هرچند که در ضربات پنالتی شانس نیز دخیل است.

وی در همین خصوص افزود: باید امشب هواداران ما جشن قهرمانی می گرفتند و جام را مهدوی کیا بالای سر می برد چون این حداقل هدیه باشگاه پرسپولیس می توانست به وی باشد، در هر صورت فقط می توان گفت شب تلخی بود. به هر حال مقابل تقدیر نمی توان کاری کرد و متاسفانه کام هواداران ما تلخ شد.

رویانیان تصریح کرد: هواداران ما بزرگی کردند و تا آخرین لحظه دست از حمایت تیم محبوب خود بر نداشتند بنابراین همه ما در باشگاه و تیم پرسپولیس باید خود را فدای چنین هوادارانی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال تاکید کرد: من مطمئنم او از روی ناراحتی و عصبانیت چنین تصمیمی را گرفته و باید در شرایط بهتری با وی صحبت کنم و تصمیم او را عوض کنم چون او می تواند تا چند سال دیگر بیش از اینها به تیم پرسپولیس کمک کند.

وی در خصوص تصمیم یحیی گل محمدی در رختکن تیم برای قطع همکاری با باشگاه پرسپولیس پس از قهرمان نشدن در جام حذفی و خداحافظی از بازیکنان تیم اظهار داشت: من در این خصوص چیزی نشنیده ام اما در این خصوص هیات مدیره باشگاه باید تشکیل جلسه دهد و تصمیم گیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اهمیت دادن بیش از حد به بازیکنان و بزرگ کردن آنان به جای اهمیت دادن به تیم اشتباه بزرگی است که مسئولان پرسپولیس از ابتدا داشته اند و همیشه هم نتیجه معکوس گرفته اند. باشگاه پرسپولیس باید تیم محور باشند نه بازیکن محور.