جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲

رویانیان:کریمی ام الفساد تیم است!+تکذیبیه /واکنش شدید کریمی به اظهارات رویانیان

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب: 290003
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از علی کریمی گفت که دیگر او را به پرسپولیس راه نخواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس وقتی یکی از هواداران این تیم از رویانیان خواست تا بنا به خواست هواداران علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند مدیرعامل سرخ‌پوشان در پاسخ گفت: به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد. کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه خطاب به آن هوادار مدعی شد که علی کریمی برای هر بازی در پرسپولیس ۱۰۰ میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده است.

پس از این خبر رویانیان با تکذیب این حرفها با ۲ خبرگزاری گفتگو کرد:

از سایتی که نقل قول من را درباره کریمی منتشر کرده شکایت می‌کنم

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسئولان حقوقی باشگاه را موظف کردم که فردا صبح از سایتی که از قول من علیه علی کریمی صحبت‌هایی را منتشر کرده است شکایت کنند و مطمئن باشید تا دقیقه آخر این مسئله را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: من این حرف‌ها را نزده‌ام و مطمئن باشید در محکمه این قضیه را با جدیت پیگیری و به شدت با آنها برخورد می‌کنم.

رویانیان اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها نمی‌توانند خبر از پرسپولیس بگیرند و دست به این کارهای ناشایست می‌زنند.

رویانیان: دیگر درباره کریمی حرفی نمی‌زنم

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در گفت و گو با ایسنا گفت: من امروز در حاشیه افتتاح رستوران زنجیره‌ای با خبرنگاران در مورد علی کریمی صحبتی نکردم و تنها مباحثی بین من و هواداران رد وبدل شد. علی کریمی سال ها در فوتبال ایران حضور داشته و برای آن زحمت کشیده است، اما من از این پس چه در کوچه و خیابان مقابل هواداران و چه در ورزشگاه ها و مراسم های مختاف درباره علی کریمی و وضعیت او صحبتی نخواهم کرد تا باعث بروز برخی سوتفاهم‌ها نشود اگر هم پیش از این مشکلاتی در رابطه با علی کریمی وجود داشته بنده دیگر به آن ورود نمی‌کنم و نمی خواهم بحثی در مورد کریمی مطرح شود.

وی ادامه داد: همچنین در مورد حضور او در فصل آینده نیز هیچ صحبتی نخواهم کرد.
واکنش شدید کریمی به اظهارات رویانیان
علی کریمی نسبت به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در جمع هواداران واکنش نشان داد.

به گزارش جهان به نقل از مشرق، علی کریمی در واکنش به صحبت های مدیرعامل پرسپولیس که در جمع هواداران از او انتقاد کرده بود در کد هواداری خود نوشت: رویانیانی که حرف هایش به ساعت نمی کشد و خودش تکذیب می کند ارزش فکر کردن ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *