يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بوناچیچ: فوتبال ایران افت کرده است

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب: 272043
سرمربی کروات تیم مس فوتبال کرمان، گفت: فوتبال ایران نسبت به سه سال گذشته افت کرده و ضعیف شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ˈ لوکا بوناچیچ ˈ شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با تیم ذوب آهن اصفهان با

وی با بیان این که در سه سال قبل بازیکنان بهتری در لیگ ایران حضور داشتند، اظهارداشت: معتقدم تیم‌های ایران باید بازیکنان مستعد و با انضباط را شناسایی کنند و پرورش دهند.

بوناچیچ درباره حضورش در فوتبال ایران، گفت: در فوتبال ایران موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ام و مربیگری در سپاهان یکی از بهترین دوران مربیگری من است زیرا با این تیم به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتم.

وی با بیان این که برای کسب امتیاز کامل دیدار فردا (جمعه) مقابل ذوب آهن تلاش خواهیم کرد، افزود: آمده ایم تا با ارائه یک بازی خوب با دست پر از اصفهان بازگردیم.

بوناچیچ با اشاره به جایگاه تیم فوتبال ذوب آهن در پایین جدول لیگ برتر، گفت: این جایگاه نباید ما را فریب دهد زیرا ذوب آهن تیم خوبی است که کادر فنی خوبی دارد و جایگاه کنونی شایسته این تیم نیست.

وی افزود: اطمینان دارم که فردا ذوب آهن تهاجمی بازی خواهد کرد و برای پیروزی در این دیدار انگیزه دارد اما دو دیدار اخیر این تیم را دیده‌ام و برای مهار بازیکنانش برنامه دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خوش شانسی ما این است که در دیدار فردا، تیم ذوب آهن ˈفوفانوˈ بازیکن ساح عاجی خود را به دلیل اخراج در دیدار قبلی مقابل فولاد خوزستان در اختیار ندارد.

وی از ˈشهرام گودرزیˈ به عنوان تنها بازیکن غایب تیمش در دیدار فردا نام برد و افزود: این بازیکن به دلیل مصدومیت دیدار با ذوب آهن را از دست داد.

تیم فوتبال مس کرمان عصر جمعه 27 بهمن ماه در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولاد شهر میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *