جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دشمنان چاره ای جز عقب نشینی ندارند

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 270591
فرمانده کل سپاه گفت: ما از هر زمان آماده تر و قدرتمندتر هستیم، دشمنان ما ناامید شده اند و چاره ای جز عقب نشینی تدریجی ندارند.
 به گزارش جهان، سردار سرلشکر جعفری با بازدید از روند توسعه، توان و آمادگی یگان های استان کرمان در جمع بسیجیان این استان، اعلام کرد: انقلاب اسلامی با موفقیت از مرحله سوم خود با ریزش و رویش های جدید عبور خواهد کرد و پیشرفت و عدالت، هندسه اصلی این مرحله خواهد بود.
 
وی افزود: راهبرد دفاعی سپاه جامع و کامل است، ما همه راهبردها و رهیافت‌های ممکن دشمنان را شناسایی کرده‌ایم و برای همه احتمالات ممکن دارای طرح های دفاعی جامع هستیم و قدرت ما در زمین، هوا و دریا، قدرتی در حد ظرفیت پاسخگویی مطمئن به همه تهدیدات است.
 
جعفری گفت: یگان های زمینی ما امروز اتصال کاملا عمیق و سازماندهی شده ای با بسیج برقرار کرده است، گردان های امام حسین (ع) در همه مناطق جمعیتی در مسیر ارتقای رزم و آمادگی های دفاعی قرار دارند و برای انجام مأموریت های رزمی و دفاعی آماده اند. آنها صدها گردان پیاده رزمی هستند که برای اجرای مأموریت های دفاع زمینی ایجاد شدند.
 
وی افزود: یگان حرفه‌ای زمینی سپاه در کنار یگان های رزم بسیج پایه، نقشه بازدارندگی ما را در جنگ زمینی کامل کرده اند، اما با این حال در وضع موجود متوقف نمی شویم.
 
وی گفت: در آستانه سی چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما از هر زمان آماده تر و قدرتمندتر هستیم، دشمنان ما ناامید شده اند، آنان چاره ای جز عقب نشینی تدریجی ندارند، واقعیت های انقلاب و نظام اسلامی توسط دشمنان پذیرفته شده است، آنها مجبور به پذیرش این حقایق هستند.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *