شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مدیریت جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 626422
امام جمعه مشهد گفت: یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران الگوی مدیریت جهادی است.
مدیریت جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
به گزارش جهان نيوز، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: مدیریت جهادی به عنوان  یکی از مهم ترین دستاوردهای  انقلاب اسلامی ایران بوده که در این سال ها به دنیا معرفی و دیگران از آن الگو گرفته اند.
وی افزود:  انقلاب یمن ، سوریه ، عراق و لبنان محصول الگوبرداری از همین مدیریت جهادی بوده و تکیه بر این  اصل پیروزی های مهمی را برای آنان به دنبال داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: بنابراین باید  بگوییم بیداری اسلامی و حرکت‌های ملت های مظلوم جهان در کشورهای مختلف ریشه در انقلاب اسلامی دارد و با الگوگیری از حرکت عظیم ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی به انجام می رسد. 

امام جمعه مشهد گفت: مدیریت جهادی  نقطه مشترک انقلاب و نظام اسلامی بوده و ما توانستیم  کشور با تیکه بر اصل این اصل پیشرفت های زیادی را داشته باشیم و به جایگاه خوبی برسیم. 

علم الهدی تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مدیریت جهادی به عنوان یک نقطه ارزشمند توجه  داشته باشیم و باید بدانیم  این نوع مدیریت در دنیا بی نظیر است ونمونه های عملی آن ، مدیریت جهادی در دوران جنگ ، سازندگی و بحران ها و موقعیت های حساس مختلف است.

وی در ادامه سخنان خود به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باید امسال دست آوردهای  انقلاب به درستی برای مردم تبیین و اطلاع رسانی لازم به انجام رسد و  باید برنامه های فرهنگی و هنری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم با ماهیت انقلاب اسلامی همسو و سازگار باشد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *