شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

عکس/هدایای‌مردم نیشابور درچهارراه ولیعصر

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 269702
خودروهای لندکروز، که هر کدام حامل کمک های یکی از شهرهای کشور هستند، در زیر بارش برف به صف ایستاده اند. بر روی اولین خودرو، نوشته شده است: اهدایی مردم حزب الله نیشابور
عکس/هدایای‌مردم نیشابور درچهارراه ولیعصر
به گزارش جهان نيوز، در سال های دفاع مقدس، ستاد تبلیغات جنگ، هر ساله، اقدام به برگزاری چندین مراسم برای به نمایش گذاشتن کمک های مردمی جمع آوری شده از سراسر کشور می نمود. عکسی که می بینید، در اواسط دهه شصت و در چهار راه ولی عصرِ تهران گرفته شده است. خودروهای لندکروز، که هر کدام حامل کمک های یکی از شهرهای کشور هستند، در زیر بارش برف به صف ایستاده اند. بر روی اولین خودرو، نوشته شده است: اهدایی مردم حزب الله نیشابور، به جبهه های نور علیه ظلمت.
خیابان انقلاب، یارها شاهد چنین عزتنمایی های غرورآفرین مردم ایران بوده است. مردمی که در سخت ترین روزهای جهاد، در حالی که مرغ و گوشت و شکر خود را با کوپن و ایستادن در صف های طولانی و طاقت فرسا به دست می آوردند، هیچ گاه مامورانِ جمع آوری کمک های مردمی را دست خالی نمی گذاشتند. کمک های آنان، در مجموع شاید ارزشی معادل قیمت گزافِ مصرف ِیک نیم روزِ یک موشک اندازکاتیوشا نداشتند اما برکتی به اندازه هفت آسمان را به خاکریز های رزمندگان سرازیر می کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
یادش بخیر با اینکه اون موقع بچه سال بودم اما تنفس تو فضای معنوی که شهدا بودن و امام بود و همه خوبان بودن با همه مشکلات اقتصادی آسون تر بود اما الان همه چی هست اما شهدا و امام نیستند و خلف صالح امام در محاصره یک تشنه قدرت که ادعای انقلابی بودن رو یدک می کشند و با رفتن امام چهره واقعیشون رو نشون دادند تنها است و جز سرابی از بصیرت در اغلب مثلا دوستان نیست!