شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۱۰

تعجب می کنم که خیلی ها نور را نمی بینند

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 408369
او از فرماندهان محبوب "لشگر7 ولی عصر(عج)" که سرانجام در منطقه "حلبچه" و در عملیات "والفجر10" شربت شهادت نوشید.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، "علی کمیلی فر" در سال 1340 در "دزفول" چشم به جهان گشود.پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابتدا به "جهاد سازندگی" پیوست و بعد به "سپاه پاسداران" ملحق شد. او از فرماندهان محبوب "لشگر7 ولی عصر(عج)" که سرانجام در منطقه "حلبچه" و در عملیات "والفجر10" شربت شهادت نوشید.

آن چه خواهید خواند، متن وصیتنامه این شهید عزیز است:
بسم ‏الله الرحمن الرحيم
بعد از مدتي كه در جبهه توفيق حضور داشته ‏ام تصميم گرفته‏ ام چند جمله به عنوان وصيت‏نامه بنويسم .
حال كه ما نهايتاً بايد برويم و مرگ حق است پس چه بهتر كه با سربلندي به حضور يار برويم و اين حجابها را كنار بگذاريم و سربلند بگوئيم"اشهدان لا اله الا الله و اشهدان محمد رسول الله". شهادت مي‏ دهم ائمه معصومين امامان ما هستند و امام عزيز رهبر كبير انقلاب است و بايد خدا را شكر كنيم كه ما را از ظلمت رهانيد و در چنين كشوري آفريد. سالها بود كه مي‏ گفتم اي كاش در "كربلا" بوديم و سر می داديم و امروز را خدا جهت آزمايش نصيب ما كرد و از اين آزمايش سربلند بيرون آمديم كه مرگ سرخ به از زندگي با ننگ است .

اي كاش من بي‏ نهايت جان مي‏ داشتم و فداي حفظ اين انقلاب اسلامي و امام عزيز مي‏ كردم. من با ميل خود به جبهه رفته‏ ام و خدا را شكر مي‏كنم كه چنين توفيقي را به من عطا كرد و تعجب مي‏ كنم از خيلي مردم كه بعد از هشت سال كه از انقلاب گذشته، و با اين همه شهيدان اين همه توطئه دشمنان هنوز در خواب هستند و بي‏ تفاوت بسر مي‏ برند و نور را با اين همه روشني نمي ‏بينند و جداً نمي‏ دانم آن دنيا در مقابل خدا وشهيدان چه دارند بگويند؟

اين انقلاب يك آزمايش بود و جنگ آزمايش بزرگتر كه همه مردم و مسئولين و دنيا را براي همه نشان داد و احسنت بر اين امت مسلمان و قهرمان كه تا اينجا خوب مقاومت كرده‏ اند و خدائي نكرده اگر كوتاهي بكنيم و دشمنان ما را نابود خواهند كرد و چيزي جاي ما نخواهند گذاشت و بي‏ تفاوتها هم در اين بين بي‏ بهره نخواهند بود. البته ترسي در پيش نيست. ما وظيفه را انجام مي ‏دهيم و باكي از نتيجه نداريم، پيروزي و شهادت براي ما فرقي ندارد چون هرچه خدا بخواهد آن حق است .

شهادت فوز عظيم است كه نصيب همه ‏كس نمي شود. من كه دوست دارم و نهايت آمال و آرزوي من اين است و دائماً در دعا درخواست توفيق عاقبت به خيري را دارم .

شكر خدا كه انقلاب راه خود را مي‏ رود و مردم هم راجع به خيلي از مسائل آگاه شده ‏اند و خيلي از مسائل براي آنها حل شده. مقدار سختي جنگ هم تمام شدني است، اصلاً دنيا و مدت عمر آدمي كوتاه و تمام شدني است فقط توشه اعمال اوست كه باقي مي‏ماند و همراه اوست و خدا هم اعمال خالص مي‏خواهد .

سختي‏ ها و بلاها براي مؤمنين است، پيامبر و ديگر امامان تمام عمرشان در جنگ و سختي بوده، چون برحق بوده ‏اند، ما هم همينطور، چون شياطين از بسم ‏الله بدشان مي‏ آيد ما نبايد انتظار اين را داشته باشيم كه شرق و غرب ما را راحت بگذارند و بايد براي خدا سختي‏ ها را تحمل كنيم، ما وظيفة استقامت داريم و خدا خود حافظ دين خود است و صد درصد پيروزي با ماست و از آن خداست، اگر از راه حق و امام عزيز جدا نشويم.  پس بايد مقاومت كنند و جوانان به پشتيباني انقلاب به جبهه‏ ها بروند و خواهران و مادران با حجاب و تربيت خوب و صحيح اسلامي خود عملاً به شرق و غرب جواب نه بگويند و اگر اين ملت باهم باشند و پشتيبان اين انقلاب، هيچ كس نميتواند ضربه ‏اي به ما وارد كند، و باطل رفتني است، صدام كه بالاتر از فرعون و نمرود نيست. خدا مي ‏تواند او را بدون ما از بين ببرد و فقط مي‏ خواهد ما را آزمايش كند و خدا در اين مدت خيلي ما را نصرت كرده. مگر فراموش كرده ‏ايم كه با چراغ سبز دنيا، صدام براي يك‏ هفته به ايران حمله كرد و تا دروازه‏ هاي دزفول و اهواز پيش‏ آمد ولي الان غير از پس گرفتن اين مناطق در كنار شهرهاي عراق مشغول مقابله هستيم و ديري نمي‏ رسد كه پيروزي نهائي را نصيب ما مي‏كند .

من فقط يك مسئله از خانواده ‏ام مي‏ خواهم و آن هم ادامه راه است و در اين مصيبت بي‏ تابي نكنند كه دشمنان شاد شوند و من از همه تقاضاي عفو و بخشش دارم و التماس دعا براي عفو من، كه اگر خدا مرا نبخشد چه كنم؟

من در زندگي خيلي اشتباه كرده ‏ام كه خدا راضي به بيان آنها نيست و فقط او مي‏ داند ولي تقاضاي عفو دارم و اميد بخشش دارم و از خدا بعيد نيست و براي او مشكل نيست كه اين حقير را مورد عفو قرار دهد. از پدر و مادر و تمام اهل خانواده، خواهران و برادران، تقاضاي عفو دارم و اگر پسري و يا برادري خوب براي خانواده نبوده ‏ام مرا ببخشيد و مرا حلال كنيد. از همه دوستان همكاران تقاضاي عفو دارم و اگر رنجشي از من ديده ‏ايد ناديده بگيريد.

من تنها ناراحتي كه دارم آن هم بچه‏ هاي يتيم است كه دوست دارم آنها را نوازش دهيد و تنگي نكشند. من از همسرم تشكر مي‏كنم و از او مي‏ خواهم كه ناراحت نباشد و بچه ‏هايم را نيكو و اسلامي تربيت كند. من بچه‏ هايم را زياد دوست مي ‏داشتم. سعي كنيد اگر صحيح دانستيد آنها را بر مزارم بياوريد تا قلب من آرام بگيرد. همچنين دوتا دخترم سميه و رقيه را بگوئيد، يادتان نرود كه شما دختران شهيد هستيد و بايد راه مرا كه همان راه اسلام است برويد.

به هر حال انشاءالله مرا ببخشيد مرا عفو كنيد و از خدا براي من آمرزش بخواهيد و من از شما پشتيباني انقلاب و امام و اسلام را دارم كه سعادت دنيا و آخرت همه ما در اين است.

مرا در "بهشت علي" كنار ديگر شهدا به خاك بسپاريد و از شما تقاضا دارم كاري نكنيد كه مورد رنجش روح من شود، مخصوصاً همسرم و دو بچه‏ ام .براي پيروزي اسلام و طول عمر امام دعا كنيد

خدايا همه ما فداي امام عزيز

علي كميلي ‏فر
منطقه عملياتي كربلاي ۵
۱۳/۱۲/۶۵
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیمحمد نصیری لرستانی
شادی روح شهدا صلوات،شهدا در قهقهه مستانه شان ودرشادی نزولشان عندربهم یرزقون اند
هادی ال سلیم
United States
ما هرچه داریم از شهدا داریم.
پس از مدتها یادی از شهدای دزفول کردید خصوصا حاج علی کمیلی که در اخلاق از سرآمدان شهدا بود.
ممنون
برادر شهيدم،خيلي ها . نور را ميبينند وسعي در كشتن خورشيد دارند،،، و ما نيز دوست داريم نور را ببينيم ،چه كسي از تاريكي خشنود است؟؟؟؟مطمئنأ هيچكس،،،اما چنان دود غليظي به پا شده است كه نور قابل ديدن نيست،،،،و ديوارها را چنان بلند ساخته اند كه ديدن نور محال است...شما از آنجا برايمان بگوييد ،آيا هنوز همان باورها را يادآوري ميكنيد ؟؟آيا باز نورميتواند انسان را به عروج برساند؟؟؟
قربان آن مظلومیتتان
...
هیچوقت، هیچ جا...
به اندازه وقتی که یادمان شهدای طلاییه و شلمچه رفته بودم گریه نکردم...
علی
سلام اگر بتوانید هر جمعه وصیت نامه یکی از شهدا در سایت بگذارید بسیار خوب است چون با ستارگان مثل شهدا می توانیم فاصله راه خود و آرمان زندگیمان را با آنها تنظیم کنیم
امام ره جمله ای دارند (نقل به مضمون) که خواند وصیت نامه شهدا ارزشی برابر عبادت 50 سال دارد
كوروش
سلام درود خدا وفرشتگان مقربش بر ارواح طيبه شهدا وامام شهدا....بنده مثبت دادم ولي نه بخاطر اينكه اين جمله را از امام رحمة اللله عليه شنيده و يا ديده ام بلكهمنظورم تاثير گذار بودن وصيت نامه هاي شهداي عزيزبوده است ....شادي روح بزرگشان فاتحه مع صلوات...
Iran, Islamic Republic of
كجايند مردان بي ادعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ياد باد ان روزگاران
ياد باد
کاش عکس بهتری ازشون می زدید
اینهمه عکس با سردارانی جون عزیز جعفری و سوداگر و سردار رشید و رئوفی و ..دارند