جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳

رییس هیات مدیره پرسپولیس استعفا داد

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۷
کد مطلب: 236873
معاون پارلمانی رییس جمهور از استعفای خود از ریاست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، 'لطف الله فروزنده' پس از دیدار پرسپولیس و گهر دورود در چارچوب لیگ برتر باشگاههای ایران در جمع خبرنگاران گفت: مدت ها است كه از ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا كرده ام و به همین دلیل نمی توانم در خصوص بازی این دو تیم چیزی بگویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر ارزیابی اش از بازی دوشنبه شب پرسپولیس مقابل گهر دورود گفت: زمانیكه سمتی در هیات مدیره تیم ندارم، چگونه می توانم ارزیابی خود را از بازی پرسپولیس بیان كنم.

فروزنده در عین حال برای تیم پرسپولیس در ادامه رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران آرزوی موفقیت كرد و گفت كه امیدوار است این تیم بتواند در ادامه راه، بازیهای بهتری از خود به نمایش بگذارد.

دیدار تیم های گهر دورود و پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های كشور به نتیجه مساوی یك بر یك در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتي پول 75 ميليون ايراني با اين وضع و اوضاع اقتصادي هزينه عشق و كيف بازيكنان مي شود نبايد انتظار داشت كه اين تيم موفق باشد، مسئولين پرسپوليس خدا را فراموش كرده اند. آيا آنها رضايت پدري كه هر روزه شرمنده فرزند و همسر خود مي شود را در نظر گرفته اند؟ آيا توجه داشته اند كه در مناطق محروم ما چقدر از افراد هستند كه نيازمند قسمت كوچكي از اين پول ها هستند؟؟؟
United States
آقا! این بازیکنان شریف! پول زحمت کشیده خود را می خورند! پولی که از عرق جبین و کد یمین به دست می آورند! مگر نمی بینید به دلیل شدت زحمتی که در این گرمای طاقت فرسا متحمل می شوند، توان روزه گرفتن را ندارند! مگر نمی بینید در میان زمین چگونه به دنبال یک توپ می دوند؟! مگر نمی بینید که بعد از هر بازی با دستی پر از گل از زمین خارج شده و دل هواداران را شاد می نمایند! باز هم بگوئید که این میلیاردها تومان دستمزد زیاد است! آخر انصافتان کجا رفته؟!
واقعا که! بعضی مردم نون شب ندارن بخورن او وقت این همه پول میدن به کیا که همه میدونن چی کارن