جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

کالدرون: بودجه ما از استقلال کمتر است!

جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 699475
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در چنین مسابقاتی وقتی یک گل دریافت می‌کنید، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود.
کالدرون: بودجه ما از استقلال کمتر است!
به گزارش جهان نيوز، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتور گفت: ما امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. در دقیقه 45 اشتباه کردیم و گل خوردیم. وقتی در این بازی‌ها گل می خورید این مشکلات پیش می آید. در نیمه دوم همه تلاش خودمان را کردیم که بازی مساوی شود اما نشد اما من از تیمم راضی هستم.

* از سانترهای بلند خوشم نمی آید
وی در خصوص اینکه چرا اصرار به حمله از جناحین داشتید افزود: دو تفاوت در این سوال وجود دارد. ما سانترهای بلندی انجام دادیم و من از این کار خیلی خوشم نمی آید. تا جایی که می توانیم در زمین از فضاهای کنار زمین استفاده می کنیم.

*پرسپولیس به این جو عادت دارد
کالدرون در خصوص اینکه حضور هواداران تراکتور تاثیری در این بازی و نتیجه آن داشت ادامه داد: هواداران تبریزی حمایت خوبی از تیم خودشان کردند اما تیم من به این جو عادت دارد. ما اشتباه کوچکی کردیم و تراکتور از این بازی استفاده کرد.

* همه تعویض های ما تاکتیکی بود
وی در مورد تعویض عالیشاه و اینکه از شیوه بازی تیمش رضایت دارد یا نه گفت: همه تعویض های ما برای قدرت هجومی تیم بود. وقتی از حریف عقب بودیم این کار را انجام دادیم و گرنه هیچ دلیلی برای تعویض ها نبود و همه تعویض های ما تاکتیکی بود.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: مطمئنا این بهترین کار برای ریختن توپ روی سر فورواردها نیست اما در اواخر بازی باید از این کار استفاده کرد. ما 85 دقیقه بازی خوبی انجام دادیم.

*وقتی بشار آمد هجومی تر شدیم
وی در پاسخ به این سوال که این بازی جنگ بین هافبک ها بود اما دلیل بازی بشار چه بود فزود: بشار بازیکن سرعتی است و در تک به تک ها موفق است. با آمدن بشار بازی ما هجومی تر شد.

*بودجه ما از بقیه کمتر بود
کالدرون در مورد اینکه ترکیب پرسپولیس نسبت به قبل تغییر نکرده اما این تیم طراوت لازم را ندارد گفت: با حرف شما موافق نیستم. وقتی ما می بازیم شما می توانید هر حرفی را مطرح کنید. روی این تیم سرمایه گذاری شده و سطح تیم خیلی خوب است. بازیکنان هر روز تلاش می کنند تا موفق باشند. بودجه ما نسبت به سایر تیم‌ها مثل تراکتور و استقلال کم بوده اما با این شرایط وضعیت تیم ما خوب است.

*تراکتور دفاع می کرد و ضد حمله می زد
سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه دو نیمه متفاوت در این بازی دیدیم ادامه داد: ما در نیمه دوم هجومی بودیم و باعث شد تا تراکتور به ضد حمله روی آورد. به همین دلیل بازی ما هجومی شد. تراکتور دفاع می کرد و ضد حمله می زد و به همین خاطر وقت هم تلف کردند.

* واکنش به یک سوال عجیب
وی که با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با این وضعیت برف تهران را می بینید روبرو شد بدون جواب دادن به این سوال سالن کنفرانس را ترک کرد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
بش یاد دادن
برانکو‌ هم قبل بازی با سپاهان و استقلال جنگ روانی راه مینداخت
Ebrahim
Iran, Islamic Republic of
ایشاله بعد از دربی بارون پاییز را هم نخواهد دید
Iran, Islamic Republic of
بهانه اوردن شروع شد
اونروز اول که آمدی در جریان امکانات وداشته ها بودی وبا همون داشته ها قبول کردی!