سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا جدی است

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 698590
باشگاه های استقلال و پرسپولیس گرفتار دعواهای مدیریتی شده اند و هشدار حذف از آسیا را جدی نگرفته اند.
حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا جدی است
به گزارش جهان نيوز، ۹ شهریور آخرین روزی است که باشگاه های پرسپولیس و استقلال فرصت درند تا تکلیف بدهی های معوقه شان را مشخص کنند. مدیران پرسپولیس و استقلال فقط یازده روز دیگر فرصت دارند تا یا طلب طلبکاران را بپردازند یا با آنها برای سر نحوه تسویه این مطالبات به توافق برسند. با این حال روند مدیریتی دو باشگاه در بخش تسویه حساب باشگاه ها مثبت و امیدوار کننده نیست. مدیران دو باشگاه گرفتار دعواهای داخلی خود شده اند. 

مدیریت باشگاه استقلال تمام توانش را برای حفظ استراماچونی گذاشته و به دنبال جذب بازیکنان مد نظر اوست. مدیرعامل پرسپولیس هم مدت هاست که در رسانه ها گرفتار تکذیب استعفای خود است! با این شرایط بعید به نظر می رسد که این دو باشگاه بتوانند تکلیف بدهی های چندین میلیاردی خود را ظرف یازده روز مشخص کنند. در فصول گذشته مدیران استقلال و پرسپولیس برای اینکه نگرانی هوداران میلیونی شان را برطرف کنند تلاش شبانه  روزی برای جمع و جور کردن تکلیف بدهی های میلیاردی خود انجام دادند.

حتی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم در این میان تلاش زیادی کرد تا استقلال و پرسپولیس بخاطر بدهی از آسیا حذف نشوند اما برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نوعی بی تفاوتی مدیریتی در قبال تهدید  AFC مبنی بر حذف از آسیا دیده می شود. مدیران دو باشگاه بیشتر به دنبال مانور جذب بازیکنان و مربیان خارجی خود برای هواداران هستند در حالیکه در پایان روز 9 شهریور شاید بخاطر همین بدهی های میلیاردی دیگر استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شوند!

ظاهرا پرسپولیس و استقلال در خواب خرگوشی به سر می برند خوابی که با اعلام حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مهر و آبان مبنی بر حذف باشگاه های بدهکار از جمله استقلال و پرسپولیس از سر مدیران سرخابی و هواداران بپراند و آن زمان دیگر برای بازگشت به آسیا خیلی دیر است. سرخابی ها یازده روز طلایی فرصت دارند تا در آسیا بماند به شرطی که اسیر دعواهای داخلی و مدیریتی خود نباشند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *