شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۸
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

دفاع‌از‌شورای‌نگهبان مصداق‌دفاع‌ازحق‌الناس است/ بهترین دلیل برای تأیید عملکرد شورا در انتخابات

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 468850
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بعضی از افراد و جریانات اهداف شوم سیاسی دارند که به شورای نگهبان حمله می‌کنند.
دفاع‌از‌شورای‌نگهبان مصداق‌دفاع‌ازحق‌الناس است/ بهترین دلیل برای تأیید عملکرد شورا در انتخابات
گروه سیاست جهان نيوزـ لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد نشست اخیر تشکل سیاسی متبوع خود اظهار داشت: جمعیت ایثارگران در مورد اعلام نظر شورای نگهبان ضمن عرض تشکر از اینکه شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده انتظار داریم با قوت به ظرفیت قانونی خود عمل کند.

وی افزود: شورای نگهبان اجازه ندهد کرسی‌های مجلس در اختیار کسانی قرار بگیرند که نظام را قبول ندارند و یا به نوعی با نظام مقدس جمهوری اسلامی زاویه دارند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حرکت شورای نگهبان طبق وظیفه قانونی‌اش است که اگر نتوان صلاحیت کسی را احراز کند صراحتا آن را به اطلاع عموم برساند.

فروزنده گفت: برخی تخریب‌ها توسط کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند را طبیعی دانست و گفت:‌این اظهارات همراهی با استکبار جهانی نباید زمینه نفوذ فراهم شود چرا که بهترین بستر برای نفوذ رفتن چهره‌های نفوذپذیر، فاسد که از لحاظ فکری و عقیدتی واداده هستند، به نهاد قانونگذاری است.

وی معتقد است که بهترین دلیل در عملکرد شورای نگهبان در زمینه عدم احراز صلاحیت برخی از افراد حمایت بنگاه‌های خبرپراکنی غربی از این چهره‌ها است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: جای تعجب است که مسئولان دولتی در مورد احراز صلاحیت‌ها اظهاراتی عنوان کرده‌اند شاید آنان فراموش کردند که استاندار جمهوری اسلامی هستند و باید تسلیم قانون باشند.

فروزنده با بیان اینکه رعایت جایگاه شورای نگهبان حفاظت از قانون اساسی است، گفت: تمکین به نظر شورای نگهبان احترام به قانون است و هر کسی می‌خواهد به مجلس برود و قانونگذاری کند باید در وهله اول به قانون تمکین داشته باشد.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: ما تجربه فتنه 88 را داریم و این فتنه را کسانی به پا کردند که به قانون تمکین نداشتند و خواستند شورای نگهبان تحت فشار قرار گیرد. طبیعی است قانون مسیر را مشخص کرده است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افرادی که به احراز صلاحیت خود اعتراض دارند باید به شورای نگهبان شکایت کنند، گفت: شورای نگهبان قطعا مر قانون را رعایت کرده و می‌کند.

فروزنده ادامه داد: این چه اخلاقی است که بعضی‌ها می‌خواهند به خاطر اهداف انتخاباتی به ارکان نظام حمله کنند؟ شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام و مورد حمایت رهبری حضرت امام (ره) است. مردم انتظار دارند این شورا از حق‌شان دفاع کند و این کار شورای نگهبان مصداق حق‌الناس است.
وی با تاکید بر اینکه بعضی از افراد و جریانات اهداف شوم سیاسی دارند جای تعجب است که بعضی‌ها سوء‌نیت ندارند اما دقت نمیکنند و در حال بازی در زمین دشمن هستند. علما، اساتید و نخبگان باید بصیرت لازم را داشته باشند چرا که دفاع از شورای نگهبان مصداق بصیرت کامل است.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از شورای نگهبان ممنونیم که روحیه انقلابی خود را حفظ کرد
Iran, Islamic Republic of
دفاع از اجراي صحيح قانون حق الناس تر است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان دقیقا به قانون عمل کرده و طبق قانون دز رد یا تایید صلاحیت کاندیداها عمل می کند. شما قانون رو جور دیگه میبینید. اولین بند از قانون میگه که کاندیدا باید التزام عملی به ولایت مطلق فقیه و نظام اسلامی داشته باشد. پایا کسانی که در فتنه دخیل بودند یا کسانی که فساد مالی داشتند التزام دارند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم زمانی درانتخابات شرکت خواهند کرد که کاندیداهای موردنظرشان تایید شود تابتوانند به اورا بدهند والا هیچ انسان عاقلی به مخالفانش رای نمی دهد . باید کاندیدایی درانتخابات جود باشد که مردم به اورای بدهند .
من به سهم خودم کاملا راضی هستم که نمایندگان مجلس را شورای نگهبان تعییین وابلاغ نمایند
United States
باید در ایران چالش هر مسئولی یک تبلت راه بیندازیم تا شاید چشمای بسته و گوشهای گرفته بعضی باز شود تا بدانند که مردم کف خیابانو مردم عادی چه فکر میکنند و چگونه حقیقتها را میبینند و لمس میکنند و آقایان تریبون دار با چه عینک خود بینی به حوادث اطرافشان مینگرند ودر افاضات و بیانات و در افشانی ها واقعیتها را برعکس و مطابق سلیقه ومیل خود تفسیر میکنند وگوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
حالا كه خودت تاييد شدي اين حرفها را ميگي اگه تاييد نشده بودي بعد چي ميگفتي
احسان
حرف حساب میزنه و قاونی شورای نگهبان طبق قانون هر کس ضد انقلاب هست باید حذف کنه