پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

تذکرمنشوری به‌سرمربی یکی ازتیم‌های ملی

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۲۸
کد مطلب: 232300
کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ایران در تذکری به رئیس این کمیته خواهان رسیدگی به فعالیت یکی از سرمربیان تیم های ملی فوتبال شده و تاکید کرده که وی در معرفی چهار بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس نقش داشته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پس از آنکه فهرستی از 101 فرد مرتبط با نقل و انتقالات فوتبال به عنوان افراد ممنوع الفعالیت از سوی خبرگزاری مهر منتشر شد، مسئولان فدراسیون فوتبال واکنش های متفاوتی با این ماجرا داشتند و برخی تاکید کردند که در حال بررسی این فهرست هستند تا در صورتیکه افرادی به ناحق در این فهرست قرار گرفته اند تبرئه شوند.
 
اما با گذشته چند روز، نه تنها از تعداد این افراد کاسته نشد بلکه فهرست 40 نفره جدیدی از افراد ممنوع الفعالیت در اختیار گروه ورزشی مهر قرار گرفت که از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات فوتبال از هر گونه فعالیتی در فصل نقل و انتقالات محروم شده اند.
 
با این حال این پایان ماجرا نبود و در تازه ترین سندی که به دست گروه ورزشی خبرگزاری مهر رسیده است، از سوی کمیته تخلفات رسیدگی به تخلفات حرفه ای سرمربی منتسب به یکی از تیم های ملی فوتبال متهم به نقش داشتن در معرفی چهار بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس شده است.
 
در این نامه تاکید شده که این سرمربی در معیت یک نفر از افراد ممنوع الفعالیت نسبت به معرفی چهار نفر از بازیکنان تیم ملی به نام های " الف - ز"، "ع - ج" ، س - آ" و "م.ح.ک" به باشگاه پرسپولیس اقدام کرده است. ضمن اینکه این کمیته اعلام کرده که بازیکنان فوق الذکر پس از مصاحبه در کمیته نظارت و بازرسی و ارائه توضیحات، قراردادشان بررسی و نسبت به ثبت یا عدم ثبت آن تصمیم گیری خواهد شد.
 
متن نامه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال ایران نزد گروه ورزشی خبرگزاری مهر موجود است اما به رسم امانت از نام بردن سرمربی تیم ملی و بازیکنانی که از سوی وی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند، معذوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *