سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پرونده ده‌ها چهره فوتبالی به مراجع قضایی می‌رود!

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 261457
بزودی پرونده تخلفات بیش از 50 چهره فوتبالی و افراد مرتبط با فساد در فوتبال ایران به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، چند روز قبل در گزارشی به موضوع بازگشت چهره های منشوری به بنده فوتبال اشاره کردیم که این افراد در حوزه های مختلف چون مدیریت، مربیگری، بازیگری و حتی روزنامه نگاری فعالیت داشته اند که پیرو آن گزارش اطلاعات تازه ای درباره پرونده منشوری ها و برخی دلال های شناخته شده فوتبال کشور به دست مان رسید.

بر اساس اخبار موثق، بزودی پرونده تعدادی از چهره های فوتبالی که در گذشته لقب منشوری داشته و از حضور در رقابت های فوتبال منع شده بودند اما طی ماههای اخیر در برخی باشگاهها فعالیت خود را آغاز کرده بودند، از سوی مراجع قضایی و بیرون از چارچوب فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

یک مقام مسوول با تائید این موضوع به خبرنگار ما گفت:« نام بیش از 50 چهره شامل مدیر، مربی، بازیکن، روزنامه نگار و دلال در لیستی که آماده
 ارسال به مراجع قضایی کشور است به چشم می خورد.» 

گفته می شود که یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال علت العلل این اقدام بوده و وی که از برخورد جدی این فدراسیون با متخلفین نا امید شده قصد دارد، بیرون از فضای فوتبال این موضوع را دنبال کند.

ضمنا خبر می رسد که محرومیت یکی از بازیکنان مطرح فوتبال که اخیرا برخی چهره ها برای حل مشکل او دست بکار شده بودند، هنوز رفع نشده است و فعلا مجوز حضور در لیگ برتر را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *