دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

رایزنی اعضای جبهه پایداری با حداد عادل

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 221514
تبریک ودیده بوسی مجلسی ها به مناسب حضور دوباره در مجلس و دلداری به آنانی که از ورود به مجلس بازماندند در کنار رایزنی سران جبهه پایداری با غلامعلی حداد عادل برای ریاست مجلس نهم حواشی جالب جلسه امروز مجلس بود.
به گزارش مهر جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی که پس از تعطیلات یک هفته ای برگزار شد با حواشی  متاثر از برگزاری انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه بود.

* از زمان آغاز حضور نمایندگان در صحن علنی بازار دیده بوسی و تبریک به مناسبت ورود تعدادی از نمایندگان به مجلس نهم گرم بود.

*  در این میان بودند نمایندگانی که موفق به حضور در مجلس نهم نشدند اما دوستانشان با جمع شدن به گرد آنان دلداری می دادند و شاید آنها را برای حضور در مجلس دهم امیدوار می کردند.

* حمید رسایی عضو جبهه پایداری در غیبت حسین فدایی در جلسه امروز مجلس برصندلی همیشگی وی در کنار حداد عادل نشسته بود و با این کاندیدای احتمالی ریاست مجلس نهم رایزنی می کرد. رایزنی باحداد عادل تنها منحصر به رسایی نبود بلکه دیگر اعضای جبهه پایداری از جمله روح الله حسینیان و علی اصغر زارعی هم گفتگوهایی با حداد عادل داشتند.

* حضور الیاس نادران در راهروهای مجلس آن هم با کت و شلوار رنگ روشن برای خبرنگاران جالب بود. نادران در اواخر مجلس هشتم چندان با خبرنگاران گفت وگو نمی کرد و در صورت حضور نادر در راهروهای مجلس  خبرنگارانی که با او مسافتی را طی می کردند بی جواب می گذاشت. اما امروز نادران شاید بیش از ده خبرنگار را از پاسخ های خود بهره مند کرد. لحن نادران وی هم خبرنگاران مهربان تراز قبل شده بود!

* بیژن نوباوه نماینده تهران که در مرحله دوم انتخابات بالاترین رای را به خود اختصاص داده است، امروز برای خبرنگاران سنگ تمام گذاشت. او با خیال راحت بر مبل سبز رنگ راهروی مجلس تکیه زد و با حوصله  به سوال همه خبرنگاران پاسخ داد. نوباوه پیش از این هم از گفتگو با خبرنگاران دریغ نداشت اما امروز چهره متفاوتی داشت که خوشحالی او را از این انتخابات نشان می داد.

* یکی از سوالاتی که امروز بین خبرنگاران پارلمانی رد و بدل می شد علت رای نیاوردن چهره های شاخص و رای بالای نمایندگانی چون مرندی در دوراول و نوباوه در هر دومرحله بود. البته تحلیل ها در این باره متفاوت بود.

* چندتن از منتخبان جدید مجلس نهم هم امروز در راهروهای مجلس و در بین خبرنگاران در رفت وآمد بودند از جمله آنها منتخبان قائنات و ساری بودند که حتی یکی از این منتخبان از همین روز اول به دنبال شناسایی خبرنگار و تصویربردار صداوسیما بود!

* ایرج ندیمی نماینده مجلس در دوره های ششم و هفتم و مشاور دولت در بخش های مختلف در دوره مجلس هشتم هم امروز وقت خود را برای مصاحبه با خبرنگاران گذاشت تا ادعای خود مبنی بر" نماینده ملت بودن" را اثبات کند! وی در پاسخ به درخواست برخی دوستان خود مبنی بر حضور در جمع آنان اظهار داشت: اکنون من فقط نماینده ملت هستم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *