جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

جبهه پایداری و متحد در مجلس نهم وحدت کنند

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 221863
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز حفظ وحدت در اردوگاه اصولگرایان را لازم و ضروری دانست و گفت: هم اکنون که انتخابات به پایان رسیده و منتخبان مردم مشخص شده اند، وحدت جبهه پایداری با جبهه متحد در مجلس نهم ضروری است.
حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار مهر، به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از نمایندگان مجلس نهم خواست تا تمام تلاش خود را صرف خدمت به مردم کنند، وظیفه نمایندگی سنگین است و باید منتخبین ملت پس از شکل گیری مجلس با قوت و قدرت در صحن علنی و کمیسیون ها در جهت رفع مشکلات مردم و اجرای دقیق وظایف و برنامه های نمایندگی تلاش کنند.

وی همچنین خطاب به نامزدهای راه نیافته به مجلس گفت: خدا را شکر کنید که این وظیفه سنگین بر عهده شما قرار نگرفت البته می توانید در حوزه های دیگر به مردم و کشور خدمت کنید.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما از همان ابتدا تمایل داشتیم که اصولگرایان با لیست واحد وارد انتخابات شوند، افزود: اینگونه نشد و از جریان اصولگرا دو فهرست منتشر شد و این دو جبهه در انتخابات با یکدیگر رقابت کردند ولی الان رقابت ها به پایان رسیده و از دو فهرست افرادی به مجلس راه یافتند، امیدواریم منتخبان ملت در مجلس نهم با هم باشند و رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: اعضای جبهه متحد و پایداری که به مجلس راه یافتند دشمن هم و دشمن نظام رهبری نیستند از این رو امیدواریم با وحدت در طرح ها و لوایح شرکت کنند، عدم وحدت و اختلاف بین ما فقط باعت شادی دشمن می شود.

شجونی با بیان اینکه متاسفانه در این دوره از انتخابات شاهد بداخلاقی های انتخاباتی، تهمت ها و تخریب ها بودیم، گفت: نوک این بداخلاقی ها رو به علما و بزرگانی همچون آیت الله مصباح یزدی و مهدوی کنی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: هیچ کس نمی تواند با این تخریب ها حضرات آیات مصباح یزدی، مهدوی کنی، یزدی و خوشوقت را از رده خارج کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه درباره انتخاب رئیس مجلس نهم افزود: الان آقایان حدادعادل و لاریجانی بعنوان گزینه های اصلی ریاست مجلس آینده شناخته می شوند، نباید این دو بزرگوار را روبه روی هم قرار داد، هر کس رئیس مجلس شد باید به آن احترام گذاشت.

شجونی همچنین همه فعالان سیاسی را به فصل الخطاب دانستن فرمایشات رهبری توصیه کرد و با بیان اینکه باید همگان مطیع رهبری عزیر باشیم، گفت: به عنوان مثال بنده شخصا مخالف مجید انصاری هستم اما از آنجا که رهبری وی را به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب کرده اند این انتصاب را می پذیرم و به حکم ایشان احترام قائلم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب همواره بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید دارند و می خواهند از تمامی نیروها با سلایق مختلف که در نظام حضور دارند استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *