دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

تکذیب همایش شخصی به نام جبهه متحد

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 220319
در پی انتشار خبرها و تصاویری از برگزاری جلسات انتخاباتی شخصی با عنوان جعلی همایش جبهه متحد از سوی رسانه های تفرقه جو و تخریب مدار ضمن تکذیب انتساب این همایش ها به جبهه متحد، رسانه های مدعی را به اخلاق اسلامی و تقوای سیاسی فراخواند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان متن این اطلاعیه به این شرح است:

روز گذشته خبر و عکسهایی از جلسات انتخاباتی برخی نامزدها با عنوان «همایش جبهه متحد» منتشر شد که متاسفانه مستمسک، حرکت تخریبی از سوی برخی رسانه های مدعی اصولگرایی و خوشحالی برخی رسانه های ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده انقلاب شد که به خودی خود نشانه ای برای افکار عمومی و مردم بصیر تهران است.

به اطلاع مردم عزیز تهران می رساند که همایش مذکور از سوی برخی نامزدها و به صورت شخصی برگزار شده و هیچ ارتباطی با ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ندارد. بدیهی است هرگونه همایش رسمی اصولگرایان توسط پایگاه اطلاع رسانی این جبهه اعلام خواهد شد و هر گونه انتساب همایشی به این جبهه از سوی پایگاه اطلاع رسانی، سخنگو و رییس ستاد اعلام می شود.

جبهه متحد اصولگرایان ضمن توجه دادن برخی رسانه های مدعی اخلاق و اصولگرایی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تقید رقیبان انتخاباتی به اخلاق اسلامی، اعلام می دارد که این تحرکات رسانه ای مصداق بارز تخریب و بی اخلاقی انتخاباتی است که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار دادند و متاسفانه از دور اول انتخابات تاکنون از سوی رسا نه های تفرقه جو و تخریب مدار، انجام می شود لذا جبهه متحد اصولگرایان این رسانه ها را به رعایت تقوا، امانت و پیروی از اخلاق اسلامی و پایان بخشیدن به تخریبهای گسترده علیه اصولگرایان توصیه می کند.

جبهه متحد اصولگرایان
11 اردیبهشت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *