چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

پایان زمان تبليغات دور دوم انتخابات مجلس

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 220800
تبليغات مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه از دقايق آغازين هفتم ارديبهشت ماه آغاز شده بود 8 صبح روز پنج‌شنبه (امروز) پايان يافت.
به گزارش ایسنا رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور پيش از اين گفت: تبليغات در اين دوره از انتخابات، بي‌خلل‌ترين و بي‌اشكال‌ترين تبليغات بوده است.

حاجي‌زاده با بيان اينكه حدود 15 هزار نفر در شبكه بازرسي كل كشور در بحث انتخابات مجلس فعال هستند گفت: حدود هزار و 200 نفر قبل از انتخابات كليه حركات و تحركات كانديدا‌ها و فعاليت‌هاي آن‌ها را بازرسي مي‌كنند كه از اين تعداد حدود 18 هيات بازرسي استاني، 33 هيات حوزه‌هاي اصلي و 189 هيات بازرسي حوزه‌هاي فرعي به اتفاق 100 نفر از بازرسان ويژه روند تبليغات و حركت به سمت روز راي‌گيري را رصد مي‌كنند.

رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور خاطر نشان كرد: بازرسان ويژه كه در نوع آموزش با ساير بازرسان تفاوت دارند 15 روز قبل از روز اخذ راي فعاليت‌هاي خود را آغاز مي‌‌كنند و همگي از افراد كارشناس و خبره و از تمامي اقشار چون كارمند،‌ آموزش و پرورش، ‌دانشجو، كسبه، ‌اساتيد دانشگاه و... استفاده شده است.

برطبق گفته مسوولان وزارت كشور از سوي كانديداها و هواداران‌شان هيچ گونه تخلفات انتخاباتي مشهود گزارش نشده است و فقط گزارشات جزيي وجو داشته كه تذكرات لازم به خاطيان داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *