چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تبریک نادران به منتخبین جبهه پایداری

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 221326
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظارات مردم از مجلس نهم با نگاه به همین ترکیب ها مشخص می شود.
الیاس نادران ضمن تبریک به کانیداهای پیروز در جبهه پایداری در گفتگو با مهر  به ترکیب رأی آورندگان دور اول و دوم انتخابات مجلس در تهران اشاره کرد و گفت: ترکیب رأی آورندگان نشان می دهد که مردم هم به جبهه متحد اقبال نشان داده اند و هم به جبهه پایداری ضمن اینکه خارج از این دو لیست نیز مردم به کسانی رأی داده اند که منتقد دولت بوده اند.

وی افزود: انتظارات مردم از مجلس نهم با نگاه به همین ترکیب ها مشخص می شود.

این نماینده اقتصاددان مجلس تصریح کرد: امیدوارم 30 نفر نماینده انتخاب شده در تهران فرصت خدمتگذاری را از دست ندهند و تلاش کنند تا مشکلات مردم در شهرهای تهران، ری و شمیرانات را حل کنند.

نادران همچنین درباره کاندیداهایی که نتوانستند رأی بیاورند نیز گفت: به هر حال به دلیل وجود محدودیت ها ممکن است عده ای از کاندیداها رأی نیاورند و در واقع این که چه کسی رأی آورد و چه کسی رأی نیاورد مسئله چندان مهمی نیست.

وی خطاب به کاندیداهای بازمانده از راهیابی به مجلس نهم تأکید کرد: آنها باید در سنگرهای دیگر تمام ظرفیت های کارشناسی خود را در خدمت نظام بیاورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در همین زمینه ما با چند نفر از دوستانمان که نتوانسته اند به مجلس راه یابند نیز جلسات مستمری خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا با بازسازی تشکیلات جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *