جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

ادامه خط تخریب‌ها از سوی مدعیان اخلاق‌مداری+سند

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 220016
اخیرا سایت های خاصی که محل ارتزاق آن ها مشخص نیست، با حمله به اعضای شاخص جبهه متحد اصولگرایان سعی در تخریب کاندیداهای این جبهه دارند.
به گزارش جهان در یکی از این تخریب ها، سایتی که خود را حامی جبهه پایداری می نامد، با حمله به علیرضا زاکانی رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان (مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز) اقدام به تخریب وی کرده است.

سایت مذکور که گویا از اقبال مردمی به اصولگرایان عصبانی است در مطلبی زاکانی را "اصولگرای سابق"، "همسفره با حامیان هاشمی"، "به دنبال حفظ صندلی خود در مجلس"، "صاحب اظهارنظرهای بدون سند"، "تخریب کننده نیروهای شاخص انقلاب"، "دارای مواضع ضد و نقیض و عدم ثبات تحلیلی و فکری"، "رانت خوار" معرفی کرده و وی را متهم کرده که از کسانی که از هاشمی تعریف و تمجید می کنند کمک های کلان دریافت کرده است!


به نوشته این سایت "این روزها علیرضا زاکانی نماینده اصولگرای سابق و همسفره امروز با حامیان هاشمی برای حفظ صندلی خود در مجلس نهم دست به هر کاری می زند از اظهار نظرهای بدون سند گرفته تا تخریب نیروهای شاخص انقلاب با ابزارهای رسانه ای خود و انگار برای وی و فدائیانش  هیچ فرقی ندارد که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در توصیه های اخیرشان پیرامون اخلاق انتخاباتی چه نکاتی را متذکر شدند".

این سایت که منسوب به یک کاندیدای شکست خورده انتخابات مجلس نهم است در پوشش حمایت از آیت الله مصباح در حالی به زاکانی تهمت های فراوانی را نسبت داده که برای هیچ یک از ادعاهای خود هیچ سند و مدرکی نیاورده است.

سایت حامی جبهه پایداری که زاکانی را متهم به حمایت از هاشمی و همچنین عدم حمایت حزب الله از وی کرده در تناقضی آشکار در بخشی از مطلب مذکور آورده است "عليرضا زاکاني نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي و دبیرکل جمعیت رهپویان که چندی پیش در جلسه هفتگي انصارحزب‌الله در پاسخ به سوالی درباره آقاي هاشمي گفته بود « آقاي هاشمي داراي سوابقي در انقلاب هست اما ايشان واقعا در حق انقلاب جفا کردند به ويژه در فتنه 88 به تعبير حضرت آقا اين اشخاص غلطيدند»". نویسنده البته پاسخی به این سئوال نداده است که اگر زاکانی مورد قبول حزب الله نیست چگونه در جمع انصار حزب الله حضور یافته و چرا در لیست این جریان قرار گرفته است.

این سایت که از نظر گردانندگانش گناه اصلی زاکانی انتقاد از دولت –بخوانید جریان...- بوده است، زاکانی را بخاطر حمایت از خدمات دولت نهم و انتقاد از اقدامات غیرقانونی دولت دهم، دارای تناقض معرفی کرده است.

سایت حامی پایداری بی توجه به توصیه های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و بزرگانی همچون آیت الله مصباح مبنی بر منع تخریب، در حالی مدعی پیروی از آیت الله مصباح است که ایشان سال گذشته در دیدارهایی جداگانه درمورد علیرضا زاکانی گفته بودند: الان هم اینها را از بهترین افرادی که در جرگه سیاست وارد هستند می‌شناسم، البته منحصر به اینها نیستند. آقای فدایی و آقای زاکانی هم هستند. آقای زاکانی که مسئول بسیج دانشجویی بودند و سال‌ها با ایشان همکاری داشتیم(آبان ماه در دیار حسین فدایی و علیرضا زاکانی)... برادران و خواهران دیگری که در این جلسه با معرفی برادر عزیزمان آقای زاکانی خدمتشان می رسیم، مطمئن هستم که از بهترین کسانی هستند که در این نظام، اسلام راستین را از فرمایشات مقام معظم رهبری و قبلش از فرمایشات امام شناختند و تصمیم دارند در زندگی شان پیاده کنند و وظایفشان را بر اساس آن بینش ها انجام دهند. (تیرماه در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان).

خط تخریب زاکانی از دور اول انتخابات و با حجم زیاد آغاز شده بود.

ادامه خط تخریب علیه زاکانی با یک دروغ‌پردازی +ویدئو

چرا زاکانی هدف بیشترین و تندترين تخریب‌هاست؟


جهان نيوز این گونه تخریب ها را به سود جبهه انقلاب اسلامی نمی داند و همه همکاران رسانه ای را به رعایت اخلاق اسلامی و بازخوانی تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره اخلاق انتخاباتی دعوت می کند و ضمن اینکه معتقد است این گونه هتاکی ها به ضرر دوست داران انقلاب اسلامی است از دوستان متعهد خود در جبهه پایداری می خواهد تا موضع خود را نسبت به رسانه های هتاک روشن نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *