جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱
در جلسه جدید انحرافی‌ها چه گذشت؟

سه کاندیدایی که جریان انحرافی دوست ندارد نماینده شوند

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۵۶
کد مطلب: 220400
با شروع تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، فعالیت جریان انحرافی برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات شدت گرفته است.
به گزارش خبرنگار جهان، این جریان در روز دوم تبلیغات لیستی را منتشر و توزیع کرد و از حامیان خود خواست که به این لیست رای دهند. اگر چه بسیاری از چهره های اصولگرا از طیف های مختلف قرار گرفتن نام خود در این لیست را تکذیب و اعلام کردند که این اقدام بدون هماهنگی ایشان صورت گرفته است.

در همین حال خبرهای دیگر از فعالیت های جریان انحرافی در انتخابات حاکی از این است که این جریان علاوه بر تفرقه انگیزی میان نامزدها بویژه اصولگرایان تلاش می کند تا تعدادی از نمایندگان عدالت خواه به مجلس راه نیابند.

در این باره هفته گذشته یکی از اعضای حلقه اصلی انحراف در جلسه ای با تعدادی از عوامل رسانه ای خود از آنان خواسته تا با حمله به سه نماینده شاخص مجلس، (احمد توکلی، علیرضا زاکانی و الیاس نادران)، و سیاه نمایی علیه آنان مانع رای مردم به این افراد و ورود آنان به مجلس نهم شوند.

درباره علت حساسیت جریان انحرافی به این سه نفر گفته شده که آنها بیشترین مخالفت را در مجلس با جریان انحرافی و اهداف شوم آنان برای انحراف دولت داشته اند و همچنین منتقدترین نمایندگان نسبت به تندروی های برخی دولتی ها بوده اند. افشای پشت پرده جریان انحرافی، ایستادگی در مقابل خانشه نشینی احمدی نژاد و افشای برخی زد و بندها و مدارک جعلی و تقلبی افراد نشان دار از دیگر علل مخالفت صریح این جریان عنوان شده است.

عضو حلقه اصلی انحراف از رسانه های وابسته به خود خواسته تا بطور جدی در یک هفته مانده به انتخابات در نقد –بخوانید تخریب- کاندیداهای عدالت خواه و تحول خواه بکوشند چرا که به گفته وی "هر کسی وارد مجلس شود بهتر از این سه نفر است".

به گزارش جهان طی روزهای گذشته تخریب ها علیه کاندیداهای شاخص جریان تحول خواه شدت گرفته تا آنجا که برخی افراد متعهد که سوابق انقلابی نیز دارند ناخواسته با جریان های انحرافی و فتنه گر همراه شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همه مخالفان توکلی و زاکانی و سایت تندرو و نفاق انگیز ر... همپیاله منحرفان هستند.