جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۴
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۹۳

۳ زن بدکاره که در خدمت دربار پهلوی بودند

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 829422
رژیم پهلوی به جای دست گیری از زنان آسیب دیده به آنها کارت و مجوز قانونی تن فروشی و روسپی گری داد!
۳ زن بدکاره که در خدمت دربار پهلوی بودند
گروه تاریخ جهان نيوز: اگر چه فساد و تباهی رژیم پهلوی بر کسی پوشیده نیست. اما در سال‌های اخیر مخالفین نظام و وابستگان به رژیم گذشته با خرج کردن پول فروان در رسانه‌های بیگانه به دنبال تحریف تاریخ و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود را دارند.

فساد جنسی بعنوان یک آفت، دامن گیر بسیاری از پادشاهان ایرانی بوده است و این معضل در رژیم پهلوی به اوج خود می‌رسد زیرا برخلاف پادشاهان قبلی ایران که فساد جنسی شان در حرم سراها محدود می‌گشت دولتمردان پهلوی علاوه بر فساد شخصی، گسترش فساد را نیز دنبال می کردند.

رژیم پهلوی به جای دست گیری از زنان آسیب دیده به آنها کارت و مجوز قانونی تن فروشی و روسپی گری داد! و به جای آنکه کمک کنند و دستی بر سر و روی زندگی زنان گرفتار بکشند و از مهلکه نجاتشان دهند، آدم اجیر کردند و امکانات راه اندازی خانه فساد را به آدم‌هایشان دادند که این زنان را به باتلاق تن فروشی بکشانند و خودشان هم در بزنگاه‌ها بی‌نصیب نمانند.

خبرگزاری فارس در بخشی از گزارشی که در تاریخ یازدهم بهمن ۱۴۰۱ با عنوان «خدمتی که پهلوی به زنان بدکاره کرد!» منتشر کرد، نوشته بود: زن بارگی از سنن غالب خاندان پهلوی بود؛ از دربار گرفته تا کارگزاران حکومت. این حرف ما نیست. گزارش‌های به جا مانده از تاریخ گواه این واقعیت است و یکی از شمه‌هایش اینکه دست روسای محله بدنام شهرنو با رجال سیاسی دربار پهلوی در یک کاسه بود.

سردسته‌های معروف شهرنو از پری بلنده و مژگان سوخته تا اشرف چهارچشم و... با مقامات بالای کشور جیک تو جیک بودند و با آنها بر و بیایی داشتند عجیب و غریب. آن‌ها همکاری پر و پیمانی با اداره تشریفات نخست وزیری و وزارت امور خارجه داشتند و مثلاً زنی معروف به پری بلنده برای میهمانان خارجی که به دعوت رسمی شاه یا نخست وزیر یا وزارت امور خارجه می‌آمدند بساط عیش و نوش و فساد می‌چید و زنان و دخترانی که در محله شهرنو تحت اختیار او بودند را به پارتی‌های شبانه و رجال و سردمداران رژیم می‌فرستاد. البته خدمات روسای محله شهرنو برای دربار بدون مزد هم نمی‌ماند. این خانم‌های قواد از حمایت مسئولان بلند پایه کشور و روسای شهربانی وساواک برخوردار بودند. هیچ کس جلودار آنها نبود و دستشان برای انجام هر نوع خلافی که فکرش را بکنید باز بود.
 
بیشتر بخوانید:
سالروز شجاعت ستودنی؛ رضاشاه روحت شاد!
مفت خوری که فرح پهلوی را به یونان کشاند +عکس
عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
نقشه احتمالی دزد بزرگ نگرفت! +جزئیات
ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
https://jahannews.com/vdcewo8vwjh8wei.b9bj.html
jahannews.com/vdcewo8vwjh8wei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامی
Iran, Islamic Republic of
اینا رو ول کن بچسب به قیمت سکه و دلار و خودرو و گوشت و ...
Iran, Islamic Republic of
در خبرهای دیگه هم به موضوع گرانی پرداخته، ولی هر کدام جای خودش. بالاخره از نظر موضوعات تاریخی، فرهنگی و سیاسی نمیشه همه مطالب رو تعطیل کرد
سولی جون
Iran, Islamic Republic of
صحبت کردن فرح برای زن زندگی آزادی شبیه جوک و لطیفه خنده دار است
Iran, Islamic Republic of
با این اداره مملکت جون مردم از تورم و گرانی به لب رسیده و نفس کشیده برای مردم سنگین شده .