يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۴
اظهارات خنده دار چهره اصلاح طلب:

چرا در دولت رئیسی طلاق، تصادفات جاده‌ای، سرقت، قتل و فساد کمتر نشد؟!/ مبارزه با سگ گردانی خواسته مردم نیست!

شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 807648
امروز خواسته‌های مردم بسیار روشن است و دولت باید بر اساس آنها گام بردارد. آیا امروز خواسته‌های مردم حیوانات خانگی، روسری و حجاب است؟
چرا در دولت رئیسی طلاق، تصادفات جاده‌ای، سرقت، قتل و فساد کمتر نشد؟!/ مبارزه با سگ گردانی خواسته مردم نیست!
گروه سیاسی جهان نيوز: مهدی آیتی، چهره اصلاح طلب و از نمایندگان ادوار مجلس بدون اشاره به هشت سال حضور اصلاح طلبان در راس دولت مدعی تدبیر، چهار سال حضور در مجلس دهم و چهار سال مدیریت شهر تهران، لیست کارهای بر زمین مانده که هرکدام در نتیجه سال ها تلاش باید نتیجه دهد را به عنوان فهرست ناکامی دولت سیزدهم مطرح کرده است!

وی همچنین مبارزه با بی‌حجابی -بخوانید هنجارشکنی- و برخورد با سگ گردانی را خواسته های فرعی دانسته و ناشیانه سعی کرده از این موضوع با مشکلات و مسائل معیشتی دو قطبی بسازد.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات آیتی را در ادامه خواهید خواند:

*دولت به جای این‌که مسائل ساختاری و زیربنایی کشور را حل کند؛ کارهای روبنایی می‌کند. مانند بحث مقابله با سگ‌گردانی و بی‌حجابی که هیچ مشکلی از معیشت، اقتصاد و خدماتی که باید به مردم داده شود، حل نمی‌کند. دولت در پایین‌ترین سطح مدیریت خودش در حرکت است.

*شما به ادارات، پیشخوان‌های دولت و میز خدمت بروید با این که می‌گویند اکرام ارباب رجوع باید صورت گیرد و یا دولت الکترونیک است، اما کو اکرام و دولت الکترونیک؟ کاغذ بازی، دیوان سالاری، پارتی بازی و صف‌های طولانی بیشتر شده است و دولت نمی‌تواند آنطور که شایسته است، به مردم خدمات دهد.

*کجا دولت توانسته است مشکل ترافیک و آلودگی هوا را حل کند. کجا دولت توانسته است روی نرخ‌ها و تورم نظارت داشته باشد و کنترل کند؟ کجا دولت توانسته وضعیت آموزش و پرورش را بهبود بخشد؟ کجا دولت توانسته است مشکلات بهداشت و درمان را حل کند؟ کجا دولت توانسته است معضلات یارانه‌ها را از میان بردارد؟ کجا دولت توانسته است ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را کم کند؟ آیا طلاق، تصادفات جاده‌ای، سرقت، قتل و فساد کمتر شده است؟ خیر نشده است. آمارها نشان می‌دهد مسائل در این حوزه‌ها کم نشده است. پس دولت مدیریت چندان موفقی نداشته است.

*امروز خواسته‌های مردم بسیار روشن است و دولت باید بر اساس آنها گام بردارد. آیا امروز خواسته‌های مردم حیوانات خانگی، روسری و حجاب است؟ امروز خواسته مردم معیشت و امنیت‌شان است، کم کردن جرم و جنایت در فضای زندگی مردم، تامین مسکن و تسهیل ازدواج، آموزش و پرورش، بهداشت و بیمه رایگان است.

درباره «آیتی» بیشتر بخوانید:
خاتمی باید اعلام بازنشستگی سیاسی کند
تمام مسائل کشور ما به سیاست خارجی بر می‌گردد
.
تلاش زيادی کردند تا روحانی قهرمان نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت اقای ایتی حرف دل ما مردم رو زدین البته ایراد داره برخی حرفاتون اما کلا خوب گفتی
ابوذر
Romania
سوال اینه که این وضعیت رو کدوم تفکر به وجود آورده؟؟؟.
مردم آگاه هستند و فرافکنی جواب نمیده بالام جان
Iran, Islamic Republic of
فقط 4 سال زمان نیاز است تا آواربرداری خسارت 8 سال گذشته انجام شود..
Iran, Islamic Republic of
بانیان وضع موجود شدن دایه مهربانتر از مادر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در زمان آقای رییسی جاده ها کج هستند . ترمزها گرفته نمیشود . خیانت به همسر بخاطر دولت است .و..... !!!!!!!!
یا حسین
United States
چون در دولت قبل انقدر زیاد بود که الان کم شدنش چندان چشم گیر نیست .اتوبوس قطار وهوابیماو سیل زلزله بیماری وووووووووووووووخیلی کم شده
علی
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه امثال جریان شما در این مملکت دایما سنگ اندازی می کنید
Iran, Islamic Republic of
احسنت . حرف دل مردم را زدی
محمد.قم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای آیتی یه سوال:شما که اینقدر درد مردم رو میفهمید چطور زمانی که به قول هم طیفاتون مشکل مردم رفع حصر و کنسرت بود از این افاضات نفرمودید؟مشکل مردم یه شبه زیر و رو شد بزرگوار؟
Iran, Islamic Republic of
مملکت شخم زدین و رفتین الان هم طلب کارید چرا در باره دلار سی هزار تومانی حرف نمی زنی سگ گردانی واسه مردم نون و آب نمیشه که شما موضوع اونو پیش می کشی چرا دولت فعلی باید ماهانه 13 هزار میلیارد تومن بدهی شما را بدهد ی خورده به ملت هم احترام بگذارید و سکوت کنید
Iran, Islamic Republic of
چون جریان شما هنوز کامل نابود نشده که به فضل خدا انشاالله به زودی نابود می شوید
Iran, Islamic Republic of
خدایا کشور را از این ادمها نجات بده
پررویی نجومی
Iran, Islamic Republic of
اسیاب به نوبت، حالا فعلا دولت داره اوار ۸ سال دولت قبل رو از رو مردم بر میداره