کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات خنده دار چهره اصلاح طلب:

چرا در دولت رئیسی طلاق، تصادفات جاده‌ای، سرقت، قتل و فساد کمتر نشد؟!/ مبارزه با سگ گردانی خواسته مردم نیست!

8 مرداد 1401 ساعت 12:56

امروز خواسته‌های مردم بسیار روشن است و دولت باید بر اساس آنها گام بردارد. آیا امروز خواسته‌های مردم حیوانات خانگی، روسری و حجاب است؟


گروه سیاسی جهان نیوز: مهدی آیتی، چهره اصلاح طلب و از نمایندگان ادوار مجلس بدون اشاره به هشت سال حضور اصلاح طلبان در راس دولت مدعی تدبیر، چهار سال حضور در مجلس دهم و چهار سال مدیریت شهر تهران، لیست کارهای بر زمین مانده که هرکدام در نتیجه سال ها تلاش باید نتیجه دهد را به عنوان فهرست ناکامی دولت سیزدهم مطرح کرده است!

وی همچنین مبارزه با بی‌حجابی -بخوانید هنجارشکنی- و برخورد با سگ گردانی را خواسته های فرعی دانسته و ناشیانه سعی کرده از این موضوع با مشکلات و مسائل معیشتی دو قطبی بسازد.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات آیتی را در ادامه خواهید خواند:

*دولت به جای این‌که مسائل ساختاری و زیربنایی کشور را حل کند؛ کارهای روبنایی می‌کند. مانند بحث مقابله با سگ‌گردانی و بی‌حجابی که هیچ مشکلی از معیشت، اقتصاد و خدماتی که باید به مردم داده شود، حل نمی‌کند. دولت در پایین‌ترین سطح مدیریت خودش در حرکت است.

*شما به ادارات، پیشخوان‌های دولت و میز خدمت بروید با این که می‌گویند اکرام ارباب رجوع باید صورت گیرد و یا دولت الکترونیک است، اما کو اکرام و دولت الکترونیک؟ کاغذ بازی، دیوان سالاری، پارتی بازی و صف‌های طولانی بیشتر شده است و دولت نمی‌تواند آنطور که شایسته است، به مردم خدمات دهد.

*کجا دولت توانسته است مشکل ترافیک و آلودگی هوا را حل کند. کجا دولت توانسته است روی نرخ‌ها و تورم نظارت داشته باشد و کنترل کند؟ کجا دولت توانسته وضعیت آموزش و پرورش را بهبود بخشد؟ کجا دولت توانسته است مشکلات بهداشت و درمان را حل کند؟ کجا دولت توانسته است معضلات یارانه‌ها را از میان بردارد؟ کجا دولت توانسته است ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را کم کند؟ آیا طلاق، تصادفات جاده‌ای، سرقت، قتل و فساد کمتر شده است؟ خیر نشده است. آمارها نشان می‌دهد مسائل در این حوزه‌ها کم نشده است. پس دولت مدیریت چندان موفقی نداشته است.

*امروز خواسته‌های مردم بسیار روشن است و دولت باید بر اساس آنها گام بردارد. آیا امروز خواسته‌های مردم حیوانات خانگی، روسری و حجاب است؟ امروز خواسته مردم معیشت و امنیت‌شان است، کم کردن جرم و جنایت در فضای زندگی مردم، تامین مسکن و تسهیل ازدواج، آموزش و پرورش، بهداشت و بیمه رایگان است.

درباره «آیتی» بیشتر بخوانید:
خاتمی باید اعلام بازنشستگی سیاسی کند
تمام مسائل کشور ما به سیاست خارجی بر می‌گردد
.
تلاش زيادی کردند تا روحانی قهرمان نشود!


کد مطلب: 807648

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/807648/چرا-دولت-رئیسی-طلاق-تصادفات-جاده-ای-سرقت-قتل-فساد-کمتر-نشد-مبارزه-سگ-گردانی-خواسته-مردم-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com