جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۹
اظهارات قابل توجه یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

سلامتی: اصلاح طلبان پشتوانه اجتماعی سابق را ندارند/ در مقابل وقاحت آمریکا باید دستوری صحبت کرد/ اعتراف به پنج نقطه قوت رئیسی

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 784098
وقتي آمريكا و هم پيمانان آن ازبرجام خارج شده و يا به تعهدات خود عمل نمي‌كنند، و بعد باپررويي و وقيحانه براي انجام وظيفه خود شرط وشروط قائل شده و با استفاده از ادبيات دستوري آن را مطرح مي‌كنند، متقابلا به‌كاربردن ادبيات دستوري ضروري است.
سلامتی: اصلاح طلبان پشتوانه اجتماعی سابق را ندارند/ در مقابل وقاحت آمریکا باید دستوری صحبت کرد/ اعتراف به پنج نقطه قوت رئیسی
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد سلامتی، وزیر سابق کشاورزی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم در میانه گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان به برخی نقاط قوت دولت سیزدهم از زمان استقرار آیت الله رئیسی تاکنون اذعان کرده است.

گفتنی است در طی مدت زمان سپری شده از عمر دولت آیت الله رئیسی برخی اصلاح طلبان در کنار تلاشی که برای خدشه بر دولت و دستاوردهای آن صرف می کنند، نتوانستند در مقابل محاسن دولت سکوت کنند و حتی زبان به تمجید باز کردند.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارت سلامتی را در ادامه خواهید خواند:

*تحرك چشمگيرآقاي رئيسي درقالب سفرهاي استاني، ارتباط نزديك با مردم، پيگيري حل مشكلات واحد‌هاي توليدي غيرفعال و يا نيمه فعال و تشكيل منظم جلسه سران سه قوه كه مشاركت جدي تر قوا را براي حل مشكلات به ارمغان  مي‌آورد و نيز تشكيل مرتب ستاد ملي مقابله با كرونا و پيگيري مصوبات آن اشاره و آن‌ها را جزونقاط قوت اين دولت درابتداي كار به حساب آورد.

*مراودات موفق بين المللي ادبيات خاص خود را مي‌طلبد. لذا تغييرموضع آن‌ها درمواردي معين مستلزم ارائه راهي است كه منافع ملي و استقلال آن‌ها را نيز دربرداشته باشد. بنابراين استفاده از ادبيات دستوري براي تغييرموضع نه فقط كارسازنيست، بلكه مايه تمسخر و به خطرافتادن منافع ملي خودمان مي‌شود. البته به نظرم اگراز ادبيات دستوري درمقابل ادبيات دستوري طرف مقابل استفاده شود،كاردرستي است. مثلا وقتي آمريكا و هم پيمانان آن ازبرجام خارج شده و يا به تعهدات خود عمل نمي‌كنند، و بعد باپررويي و وقيحانه براي انجام وظيفه خود شرط وشروط قائل شده و با استفاده از ادبيات دستوري آن را مطرح مي‌كنند، متقابلا به‌كاربردن ادبيات دستوري ضروري است. اما حتما بايد چنين ادبياتي را مديريت كرد تا نتیجه معكوس ندهد. 

*اصلاح‌طلبان باتوجه به دوانتخابات گذشته احساس مي‌كنند پشتوانه اجتماعي خود را به شكل سابق ندارند. لذا لازم است شرايط اجتماعي را مجددا تحليل و موقعيت خودرا بررسي ونحوه ارتقاء اعتبار اجتماعي خود را مشخص كنند. اين امرزمان براست.

بیشتر بخوانید:
روایت مدیران روزنامه‌های اصلاح طلب از جلسه با رئیس جمهور
با آمدن رئیسی، فاصله بین مردم و مسئولان کم شده
یادداشت کم سابقه مدیرمسئول یک روزنامه اصلاح طلب در تقدیر از رئیسی
«رئیسی» الیاس حضرتی را هم ناچار به تمجید کرد +جزئیات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کم کم دارند به اشتباهات خودشون در برابرآمریکا و غرب اعتراف می کنند
Iran, Islamic Republic of
نم نمک یا کم کمک برادر؟
Iran, Islamic Republic of
نم نمک بهتره انگار
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کردند و توسط مردم از صحنه سیاسی کشور حذف شدند.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
رئیسی با واردات 140 میلیون دوز واکسن کاری کرد کارستان .
Iran, Islamic Republic of
اقا چرا دنده عقب زدین اونهم در جایی که برخی از شماها کاملا در آغوش غربی ها قرار گرفتند حالا شما به این نتیجه رسیدین
Iran, Islamic Republic of
تو عقبی میری برادر!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
تواضع و فروتنى تون ما رو كشته ! .
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
عوضش همچنان برخی اصلاح طلبان سرمایه رژیم صهیونیستی هستند!