جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳
یادداشت دبیرکل «اعتماد ملی» در «اعتماد»

«رئیسی» الیاس حضرتی را هم ناچار به تمجید کرد +جزئیات

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 780356
ما روزنامه‌نگاران از گذشته شاهد بوده‌ایم که در مصیبت‌هایی این چنینی برای مردم نقاط مختلف کشور رییسان‌ جمهوری کمتر به مناطق گرفتار سفر کرده‌اند
«رئیسی» الیاس حضرتی را هم ناچار به تمجید کرد +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتمادملی، مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد و عضو فراکسیون امید در مجلس گذشته به بهانه سفر روز جمعه رئیس جمهور به منطقه زلزله زده اندیکا، از سفرهای آیت الله رئیسی تمجید کرده و نوشته است: «سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد».

به گزارش جهان نيوز، متن کامل یادداشت حضرتی را در ادامه خواهید خواند:

سفر از پیش اعلام نشده آقای رییسی، رییس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده اندیکا، از آن نظر اهمیت دارد که قطعا در سرعت گرفتن امر بازسازی و کمک به مردم و عشایر منطقه برای جبران خسارت‌های وارده تاثیر بسیار خواهد داشت.

از سوی دیگر خوزستان در سال‌های اخیر با مشکلات بسیار نظیر سیل و آب شرب و سایر مایحتاج مردم روبه‌رو بوده است که در این سفر رییس‌جمهور در جریان آنها نیز قرار خواهد گرفت و به همین سبب پیش‌بینی می‌شود این سفر منشا خیر و برکت باشد. ما روزنامه‌نگاران از گذشته شاهد بوده‌ایم که در مصیبت‌هایی این چنینی برای مردم نقاط مختلف کشور رییسان‌ جمهوری کمتر به مناطق گرفتار سفر کرده‌اند و در بیشترین حالت معاون خود یا وزیران را به این سفرها فرستاده‌اند. سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد و سراسر کشور را عرصه کار و فعالیت خود می‌داند. ناگفته پیدا است که با چنین سفرهایی وزیران و مدیران دولت نیز تشویق می‌شوند در مشکلات ریز و درشت، خود به سراسر کشور سفر کنند و همین سفرها بسیاری از گره‌های توسعه و پیشرفت و البته مشکلات مردم و صاحبان صنعت و کشاورزی را خواهد گشود.

بیشتر بخوانید:
یادداشت کم سابقه مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در تقدیر از رئیسی


همین که کشاورز خوزستانی دیروز با رییس‌جمهوری روبه‌رو شده و با او از مشکلات خود گفته است در واقع به اصل و اساس مدیریت انقلابی و مردمی رسیده‌ایم.
 
همچنان که مطبوعات گاه قلم به انتقاد می‌گشایند، باید در این گونه موارد قلم به تحسین بگشایند و از رییس‌جمهوری به خاطر چنین سفری قدردانی کنند. البته گفتنی است که سفر برنامه‌ریزی شده رییس‌جمهوری به استان‌ها و نقاط مختلف کشور که سوای چنین سفرهایی است، خواست مردم سراسر ایران است و امیدوارم که رییس‌جمهور و تیم همراه او در آن سفرها نیز موفق باشند.

درباره «الیاس حضرتی» بیشتر بخوانید:
نباید چند جوان تند عقده‌ای وارد مجلس شوند
این فرد باید رد صلاحیت شود +عکس
چرا «اعتماد» عکس خاتمی را منتشر کرد؟
ریشه خشم و عصبانیت مردم به دولت‌های قبل برمی‌گشت!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاعر
Iran, Islamic Republic of
صد شکر که این آمد و صد شکر که آن رفت
شاهین
Iran, Islamic Republic of
اقدامات جناب رئیسی در بازدید از مناطق زلزله زده و محروم قابل تقدیر و ستایش است.
Iran, Islamic Republic of
....