کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار یادداشت در روزنامه اصلاح طلب؛

علی مطهری دوباره نگران انقلاب شد!/ مقامات كشور شرايط جامعه را درک كنند/ طوری با دنيا رفتار نكنند كه اساس انقلاب به خطر بيفتد/ تنها راه ما بهبود روابط‌ با دنياست

26 آبان 1400 ساعت 15:49

خوب است آقای مطهری و روحانی جواب دهند که با کدام تدبیر و استدلال بعد از موارد عدیده نقض فاحش برجام توسط اوباما و خروج رسمی امریکا از این توافق در زمان ترامپ، آقای روحانی اعلام کردند که ما با سایر کشورها در برجام می‌مانیم؟!


گروه سیاسی جهان نیوز: علی مطهری، کاندیدای ردصلاحیت شده دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری به تازگی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد برای بار چندم در نقش دلسوزی برای انقلاب اسلامی ظاهر شده است و توصیه کرده که مقامات کشور به گونه‌اي با دنيا رفتار نكنند كه اساس انقلاب اسلامي به خطر بيفتد!

مطهری همچنین سعی کرده برای بافته های ذهنی خود از اعتبار شهید مطهری و آیت الله صافی هم نیز اصطلاحا خرج کند. البته که مطهری بعد از ردصلاحیت برای انتخابات مجلس هم نگران آینده انقلاب شده بود! چندی پیش هم مطهری گفته بود: «من به عنوان فرزند یکی از رهبران انقلاب برای آینده کشور احساس خطر می‌کنم».

درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
عرب ها را ترسانده‌ایم و به دامان اسرائیل فرستادیم
بتمرگ و پفیوز را گفتم ولی آرام/ ادای کف گرگی را درآوردم

ارادت به بازرگان، مطهری را به تحریف «انقلابی گری» کشاند
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!

قلب کدخدایی هنوز به ‌طور كامل سياه نشده
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده


نکته جالب دیگر کم سوادی مطهری نسبت به قوانین علی رغم سال ها حضورش در مجلس شورای اسلامی است. او گفته است: «اساسا ارسال برجام به مجلس براي تصويب يك اشتباه بود. برجام توافقي است بين دولت‌ها و هيچ‌يك از دولت‌هاي طرف مقابل نيز آن را براي تصويب به مجلس خود نفرستادند».

فارغ از نقایص عدیده برجام، این گفته مطهری در حالی است که برجام باید مسیر فرآیندی خود را طی می کرد اما بی توجهی نمایندگانی امثال مطهری و تلاش ویژه لاریجانی(دوست صمیمی روحانی) برای تصویب برجام و بی توجهی به کمیسیون ویژه برجام که متشکل از خود نمایندگان مجلس بود باعث تصویب برجام در مجلس شد.

نکته مهم دیگر که اوضاع برجام را به این نقطه قابل پیش بینی رساند کم توجهی یا بی توجهی دولتمردان وقت به تذکرات عدیده و شروط اعلامی رهبرانقلاب بود.

درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
ردصلاحیت شدم اما به دل نمی‌گیرم/ برای آینده انقلاب نگرانم!

چرا علی مطهری اصولگرایان را شبیه منافقین می داند؟!
یک عده دنبال ایجاد قداست بیجا برای جمهوری اسلامی هستند
اوباما فضا را برای ایران باز کرد که در عراق و سوریه نفوذ کردیم
برای مسئولیت باید اهل سنت را به شیعه ترجیح بدهیم
یک مدتی مسائل منطقه‌ را کم رنگ کنیم تا برجام پا بگیرد 

اما جهت اطلاع جناب مطهری، طبق اصل 125 قانون اساسی «امضای‏ عهدنامه‏ ها، مقاوله‏ نامه‏ ها، موافقت‏ نامه‏ ها و قراردادهای‏ دولت‏ ایران‏ با سایر دولتها و همچنین‏ امضای‏ پیمان‏ های‏ مربوط به‏ اتحادیه‏ های‏ بین‏ المللی‏ پس‏ از تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ با رئیس‏ جمهور یا نماینده‏ قانونی‏ او است‏». ظاهرا مدعیان قانونگرایی در بزنگاه‌ها علاقه‌ای به اجرای قانون ندارند.

مطهری همچنین ادعا کرده است «بهتر است هيات ايراني، مذاكره‌ مستقيم با امريكا را در پيش گيرد. در سال‌هاي گذشته معلوم شد كه اروپا و چين و روسيه در اين موضوع كاره‌اي نيستند و از امريكا حساب مي‌برند».

این همان حرف روحانی است که آمریکا را کدخدا نامید و گفت که باید به سراغ او رفت. اما خوب است آقای مطهری و جناب روحانی پاسخ دهند که با کدام تدبیر و استدلال بعد از موارد عدیده نقض فاحش برجام توسط اوباما و خروج رسمی امریکا از این توافق در زمان ترامپ، آقای روحانی اعلام کردند که ما با سایر کشورها در برجام می‌مانیم؟!


کد مطلب: 782354

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/782354/علی-مطهری-دوباره-نگران-انقلاب-مقامات-كشور-شرايط-جامعه-درک-كنند-طوری-دنيا-رفتار-نكنند-اساس-خطر-بيفتد-تنها-راه-بهبود-روابط-دنياست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com