جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۹۱
علی مطهری:

اگر شهید مطهری زنده می‌ماند احتمالا رهبر می‌شد/ تسخیر سفارت آمریکا باعث حمله صدام شد/ کسی به ما کمک نکرد چون فکر کردند یک حکومت شبیه داعش سر کار آمده!/ در این تخیل نباشیم که بخواهیم آمریکا را نابود کنیم/ اوباما فضا را برای ایران باز کرد که در عراق و سوریه نفوذ کردیم!

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 755702
از عالم خیالات و توهمات بیرون بیاییم و قبول کنیم که امریکا یک قدرت بزرگ اقتصادی و نظامی و سیاسی در دنیا است و ما باید بدانیم با یک چنین پدیده‌ای چگونه برخورد کنیم.
اگر شهید مطهری زنده می‌ماند احتمالا رهبر می‌شد/  تسخیر سفارت آمریکا باعث حمله صدام شد/ کسی به ما کمک نکرد چون فکر کردند یک حکومت شبیه داعش سر کار آمده!/ در این تخیل نباشیم که بخواهیم آمریکا را نابود کنیم/ اوباما فضا را برای ایران باز کرد که در عراق و سوریه نفوذ کردیم!
گروه سیاسی جهان نيوز: علی مطهری، نماینده حاشیه ساز مجلس دهم که بعد از ردصلاحیت برای انتخابات مجلس یازدهم در اظهارنظری بامزه گفته بود «برای انقلاب نگران شدم»(!) در گفت‌وگو با خبرآنلاین اظهارات بامزه خود را بروز کرده است. مطهری ضمن پیگیری همان خط اصلاح طلبان مبنی بر استفاده از فرصت بایدن، گفته است که اوباما فضا را برای نفوذ ایران در سوریه و عراق باز کرد! مطهری همچنین تسخیر سفارت امریکا را که امام راحل از آن واقعه مهم به «انقلاب دوم» تعبیر کردند را باعث مشکلات کشور تا امروز دانسته که تصویری شبیه حکومت داعش از ایران به دنیا نشان داد! این ادعاهای مطهری درباره حوادث ابتدای انقلاب نظیر تسخیر لانه جاسوسی و آغاز جنگ تحمیلی نشان دهنده کج فهمی تمام عیار او از جریانات پیروزی انقلاب و سیر فکری شهید مطهری است.

این یک موضوع واضح است که جنگ تحمیلی برای پایان دادن به انقلاب اسلامی ملت ایران به نمایندگی صدام و حمایت همه جانبه امریکا و کشورهای اروپایی آغاز شد. انقلابی که حکومت خاندان منحوس پهلوی به عنوان دست نشاندگان آنها را پایان داد و ناباورانه شرایط را برای ابرقدرت ها کاملا برعکس کرد.

البته مطهری از این دست اظهارات کم ندارد. او پیش تر هم گفته بود که ارتباط گیری امارات(رژیم های مرتجع منطقه) با اسرائیل تقصیر ایران است! با همین دست فرمان مطهری برای تحلیل وقایع، احتمالا (العیاذ بالله) مقصر واقعه روز عاشورا هم حضرت سیدالشهدا بوده اند! البته که همین موضوع، وقیحانه و بی شرمانه در سال های حکومت اصلاحات نیز مطرح می شد.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات مطهری را خواهید خواند:

*من شخصا توصیه می کنم که مردم شرکت کنند. درست است که با روشی که شورای نگهبان دارد بعضی از افراد مورد نظر اکثریت مردم رد می شوند ولی بالاخره در بین تایید شده ها افراد معتدل تر و عاقلتر وجود دارند که لااقل آنها رأی آورند و این به نفع کشور است.

*هدف انقلاب این بود که ما یک کشور اسلامی نمونه پیشرفته درست کنیم که این الگویی برای کشورهای پیشرفته باشد و در اثر اتحاد کشورهای اسلامی به آرمان های خودمان برسیم و مثلا آرمان فلسطین را به نتیجه برسانیم و اسلام را در دنیا گسترش دهیم اما اینها(تندروها) هدف را نابودی امریکا می‌دانند در حالی که چنین چیزی نیست و ما باید نوع رفتارمان را با امریکا مشخص کنیم.

*اولا از عالم خیالات و توهمات بیرون بیاییم و قبول کنیم که امریکا یک قدرت بزرگ اقتصادی و نظامی و سیاسی در دنیا است و ما باید بدانیم با یک چنین پدیده‌ای چگونه برخورد کنیم و باید متناسب با رفتار او عمل کنیم. مثلا باید بدانیم که آیا رابطه ما با امریکا به نفع انقلاب است یا به ضرر انقلاب است، آیا به نفع آزادی فلسطین است یا به ضرر آن است، ممکن است رابطه ما با امریکا به آزادی فلسطین کمک کند و ممکن است ارتباطی که ایرانی‌ها با کنگره امریکا پیدا می‌کنند همانطور که صهیونیست‌ها و عربستان لابی دارد ایران هم لابی داشته باشد، شاید اینها به نفع ما باشد و ما نباید همینطور بنشینیم و بگوییم که تا امریکا نابود نشود ما از پای نمی‌نشینیم و هیچ‌گونه رابطه‌ای برقرار نمی‌کنیم به نظر من این کارها اشتباه است.

*باید دید که رفتار امریکا چگونه است و متناسب با رفتار امریکا عمل کنیم و نگوییم هیچ فرقی بین ترامپ و اوباما نیست یا هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست چون واقعا فرق می‌کند، اوباما فضا را برای ایران باز کرد و ما چگونه توانستیم در خاورمیانه و سوریه و عراق و یمن و لبنان نفوذ کنیم، همه اینها به خاطر اوباما بود که دست اسرائیل را بسته بود و در مجموع ما را همراهی کرد و مثلا در مساله برجام حتی پیغام داده بود بیایید تا مشکلاتمان را حل کنیم و ما با شعار دادن از این فرصت درست استفاده نکردیم.

*امروز هم در مورد بایدن می‌گویند هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست، اینها درست نیست چون بایدن آدم عاقل‌تری است و ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم. از قطع رابطه با امریکا و هدف گذاری برای نابودی امریکا، اسرائیل و عربستان هستند که استفاده می کنند، یعنی اسرائیل به شدت نگران است که ما با امریکا رابطه برقرار کنیم. به هر حال  این نوع تفکرات که همه خائن هستند  و امریکا هم خائن است و بعد هم به دامن روسیه و چین بیفتیم که ضرر اقتصادی برای ما منفعتی به دنبال ندارد مثلا اگر یک قرارداد اقتصادی بخواهیم ببندیم بین روسیه و چین و اروپا رقابت ایجاد نمی‌کنیم تا آن چیزی که به نفع کشور و مردم است را انتخاب کنیم یعنی ما فضای رقابتی به وجود نمی آوریم و زیر مجموعه روسیه و چین می رویم و بعد هم در مقابل همه تخلفات آنها سکوت می‌کنیم  چون آنها ضد امریکا هستند و ما به آنها نیاز داریم.

*برای همین ما نباید در عالم رویا و تخیلات باشیم که بخواهیم امریکا را نابود کنیم. به نظر من یک اشتباهی رخ داد، از زمان تسخیر سفارت امریکا، هدف اصلی انقلاب که ساختن یک کشور نمونه اسلامی پیشرفته بود به نابودی امریکا تبدیل شد که ما باید امریکا را نابود کنیم. در حالی که تسخیر سفارت کار غلطی بود و آسیب زیادی به کشور زد، یک چهره بسیار خشن و زشتی از انقلاب را به دنیا نشان داد که صدام هم از این انزوای ایران استفاده کرد و وارد خاک ایران شد و ۵ استان ایران را تصرف کرد در حالی که هیچ کشوری از ایران حمایت نکرد برای اینکه فکر می کردند حکومتی شبیه به داعش در ایران روی کار آمده است.

*ما از اول اشتباه کردیم و از همان موقع تا به امروز هزینه تحریم‌های گروگانگیری را می‌دهیم، یعنی این کارها و اقدامات واقعا واجب بوده است؟

*بعضی از آنها این افکار را دارند که یعنی رابطه با امریکا را مساوی با پایان انقلاب می‌دانند که این روش‌ها و افکار اشتباه هستند. یا اینکه معتقد هستند ما برای حفظ نظام هر کاری می‌توانیم بکنیم؛ مثلا اینکه می توانیم منتقدان را بزنیم و شکنجه کنیم و به قول خودشان حفظ نظام از اوجب واجبات است که این را امام گفته است اما نه با چنین تعبیری!

*نقص مجلس یازدهم همین است که کاری به حقوق ملت ندارد یعنی اگر بگویند که یک خبرنگار را گرفتند و ۲ ماه در انفرادی بوده و شما باید اقدامی کنید چون این خلاف قانون اساسی است، اینها برایشان مهم نیست و می‌گویند لابد لازم بوده است.

درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
ارادت به بازرگان، مطهری را به تحریف «انقلابی گری» کشاند
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!

قلب کدخدایی هنوز به ‌طور كامل سياه نشده
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده

چرا علی مطهری اصولگرایان را شبیه منافقین می داند؟!
یک عده دنبال ایجاد قداست بیجا برای جمهوری اسلامی هستند

*این رفتارها در حالی اتفاق می‌افتد و رواج پیدا می‌کند که اصلا تفکر انقلاب چنین نیست، هم امام و هم رهبری روی افکار شهید مطهری تاکید کرده‌اند اما مثلا در بین بسیجی ها یا حتی سپاهی ها چند نفرشان یک کتاب از شهید مطهری دیدند یا خواندند؟ اصلا با این افکار آشنا هستند و اینها ترویج شده است؟

*باز در سپاه تا چند سال پیش مطالعه آثار شهید مطهری مطرح بود اما من اخیرا دیگر این را نمی‌بینم یعنی آن چیزی که باید مرجع فکری باشد مثل آثار شهید مطهری الان به آقای پناهیان و آقای حسن عباسی تبدیل شده است. ما خودمان راه را گم کردیم، اینها باید با این افکار آشنا شوند اینکه نوع برخورد با منتقدان و مخالفان در جمهوری اسلامی باید چگونه باشد.

*تصور عجیبی از خودمان داریم که همه کارهای ما درست است و از اول انقلاب تا الان هر چه که بوده، درست است یعنی اصلا نمی شود که غلط باشد و فکر می کنیم که اگر بگوییم اینکار در زمان امام اشتباه بود، انگار که توهین به امام است بنابراین باید این اشتباه را همینجور ادامه دهیم. ما باید وضع خودمان را اصلاح کنیم و اگر کار غلطی کردیم آن را درست کنیم.

*ایشان(شهید مطهری) اگر بودند، نقش موثری داشتند و بسیاری از حوادث بعد از انقلاب به شکل دیگری اتفاق می‌افتاد و اینها اجازه نمی‌دادند چنین فضایی ایجاد شود و چه‌بسا اگر در قید حیات بودند احتمال اینکه رهبر باشد زیاد بود و خود مقام رهبری به ما گفتند که اگر ایشان بودند، قطعا رهبر بودند. با بودن ایشان، از نظر من فضا خیلی تغییر می‌کرد چون ایشان خیلی معتقد به بحث آزادی بیان بودند و به هر حال بسیاری از حوادث انقلاب به شکل دیگری اتفاق می افتاد (حتی در دوره امام). فکر نمی کنم که به راحتی می‌شد ایشان را منزوی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
ازکرامات شیخ مااینست شیره راخورد گفت .شیرین است ؟...
Iran, Islamic Republic of
شهید مطهری یک تئوریسین انقلابی مناسب بود و نه الزاما یک مدیر و زعیم انقلابی مناسب! بهتر بود آقازاده ایشون همه چیز را با هم قاطی نمی‌کرد... آیت الله شبیری زنجانی می فرمودند اگر شهید مطهری دغدغه معاش نداشت به دانشگاه نمی‌رفت و در حوزه بارورتر می‌شدند! اگر این سخن دقیق باشد، به نظر شما می توان مدیریت و زعامت یک کشور را که مستلزم استقامت و مقاومت و صبر ایوب وار است به ایشان داد؟... الله اعلم حیث یجعل رسالته
Iran, Islamic Republic of
نقل قول کامل آیت الله شبیری زنجانی:
https://www.hawzahnews.com/news/875161/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B2
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اوباما و هیلاری کلینتون و نتانیاهو ، داعش را برای تجزیه کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق و لبنان و ایران بوجود آورد.
Iran, Islamic Republic of
علی آقای مطهری...
اگر من حرف زدن بلد نبودم و کلا فهم درستی نسبت مسائل اطرافم نداشتم.. کاملا سکوت میکردم....
چون این را بلد بودم
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا نظر داده ...... چه ایرادی داره . من خودم میگم اگه بال داشتم پرواز میکردم میرفتم کره ماه!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها چه عطشی دارند برای دیده شدن وفراموش نشدن ..
وکیل الدوله
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری 8 سال توی مجلس بود اما هیچ کاری برای بهبود معیشت مردم نکرد.
Iran, Islamic Republic of
مرحوم آیت الله مهدوی کنی (ره) وزیر کشور وقت: اصل کار (تسخیر لانه جاسوسی) از نظر من پسندیده نبود و از لحاظ جنبه بین‌المللی هم صحیح نبود. من این کار را برای انقلاب مضر می دیدم به خصوص ادامه اشغال و گروگانگیری را. چنانچه عمل ادامه این کار به نفع ما تمام نشد زیرا آنها پس از 444 روز آزاد شدند و آخر کار به جایی رسید که ما التماس می کردیم که گروگان ها را تحویل بدهیم. …این جریان از جهات گوناگون برای انقلاب سنگین تمام شد.(خاطرات آیت الله مهدوی کنی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی) لطفا سانسور نکنید.
نظر امام مهمتر است
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره) فرمودند: این جایی که شما اسمش را سفارت خانه می‌گذارید ما به آن جاسوس خانه می‌گوییم.


تصرف سفارت آمریکا که در فرهنگ انقلاب اسلامی به «اشغال لانه جاسوسی» معروف شد، مورد حمایت امام خمینی(س) قرار گرفت و از طرف ایشان به نام انقلابی فراتر از انقلاب اول نامیده شد
Iran, Islamic Republic of
نظر ایشان برای ما مرجع و فصل الخطاب نیست شما برید واکنش رهبر کبیر انقلاب رو نسبت به تسخیر لانه جاسوسی بازبینی کنید
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست نظر اقای مهدوی کنی درست نقل شده باشه باید سندش بررسی بشه

تازه اگه درست باشه شما درست میگید نظر امام و رهبری ملاکه که موافق بودند و هستند و همیشه رهبری از آن اقدام حمایت کردند
Iran, Islamic Republic of
نظر آقای مهدوی کنی در تلویزیون پخش شد و مستند است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت این کاملا درسته البته ایشون شاخص ها رو شاید یادش رفته
حسن
Iran, Islamic Republic of
این موضع مرحوم مهدوی کنی قبل از موضع گیری مرحوم حضرت امام است که از آن برگشتند چون التفات به این که آنجا لانه جاسوسی بوده و بعدا هم اسنادش منتشر شد نداشتند
حپه میش خور
Iran, Islamic Republic of
صحبت های علی مطهری دارای صراحت لهجه توام باصداقت ودلسوزیست
Iran, Islamic Republic of
....
و البته وادادگی ملموس
بعضی از آنها این افکار را دارند که یعنی رابطه با امریکا را مساوی با پایان انقلاب می‌دانند که این روش‌ها و افکار اشتباه هستند. یا اینکه معتقد هستند ما برای حفظ نظام هر کاری می‌توانیم بکنیم.
Iran, Islamic Republic of
و زرشک هم میوه ای استوایی ست
ربابه زرگر
Iran, Islamic Republic of
مسئولین نباید درموضع طلبکار باشن.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سخنانی با صراحت لهجه و البته با کمی ... . ولی صداقت دارند که حرف دلش رو میگه!
حمید
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه تحلیلی کردن الان تمام استراتژیستها انگشت به دهان موندن مواظب باش ندزدنت شما هم رییس جمهور شو کی به کیه
نوبر
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری اگراز پدرت درس آموختی (شهید مطهری )قدرت برتر را خدامیدانست نه شیطان
Russian Federation
راست میگه
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم . پس شما ملاک راستگویی و دروغگویی افراد هستی ؟ چقدر دنبالت میگشتم!!
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
...
عصر
Iran, Islamic Republic of
پس اینهای که شما به مخالفین خودتان می گوید ( کف گرگی ، بتمرگ ، خفه شو و .... ) ازادی بیان یعنی همین
Iran, Islamic Republic of
........
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
توهم روز افزون است. یک نفر دوشاخه این بنده خدا را از برق بکشه بیرون.
علی مطهری
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
اگر پدرت زنده بود از دست تو دق می کرد
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره) فرمودند: ((آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند))
علی مطهری: ((اولا از عالم خیالات و توهمات بیرون بیاییم و قبول کنیم که امریکا یک قدرت بزرگ اقتصادی و نظامی و سیاسی در دنیا است و ما باید بدانیم با یک چنین پدیده‌ای چگونه برخورد کنیم و باید متناسب با رفتار او عمل کنیم.))
این مورد و موارد بسیاری از این قبیل مثل همین موضعگیری علی مطهری در خصوص جاسوسخانه آمریکا در ایران نشان دهنده زاویه داشتن این اشخاص نه فقط با مقام معظم رهبری که حتی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
گیرم پدر تو بوده فاضل آقای علی مطهری
از فضل پدر تو را چه حاصل
Iran, Islamic Republic of
بنظر میاد خود شما هم کتابهای پدر رو نخونده اید...
Iran, Islamic Republic of
شاید هم خونده ولی نتوانسته ازش سر در بیاره.!!!!
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری مشکل ما با آمریکا دقیقا از مشکل ما با اسرائیل شروع می شود
Iran, Islamic Republic of
....
یه دردمند
Iran, Islamic Republic of
اگر زنده بود، اگر رهبر می شد! با فرزند چه می کرد؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از عالم خیالات و توهمات بیرون بیاییم و قبول کنیم که امریکا یک قدرت بزرگ اقتصادی و نظامی و سیاسی در دنیا است....
Iran, Islamic Republic of
ما در دوران پسا آمریکا هستیم و این آقا نمی تونه باور کنه
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری کسی در ایران نگفته است ما می خواهیم آمریکا را نابود کنیم اتفاقا برعکس این آمریکا بوده و هست که از ابتدا قصدش حذف جمهوری اسلامی بوده است ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
البته اگر آن شهید بزرگوار الان زنده بودند شما درکجا ایستاده بودی علی آقا در کنار پدر یا دربرابر او ؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر گاه در افکار عمومی ایران، آمریکا بعنوان یک کشور بدعهد و تروریست مورد انتقاد قرار می گیرد رسانه های داخلی غربگدا به کمک آمریکا می شتابند.
چ
United Arab Emirates
باشه باور کردیم!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری الحق فرزند خلف پدر هستند که دلسوز واقعی کشور .
Iran, Islamic Republic of
حرفایش تمامی ندارد ...!!!!
منصور۱
Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط برای اینکه دیده بشه این حرف ها... را میزند. فقط همین..
Iran, Islamic Republic of
شهید مطهری پیش خدا آبرو داشت که خیلی زود با شهادت چشم از این جهان فروبست..
Iran, Islamic Republic of
درود بر حر زمان، علی مطهری. اصولکرا بود. حرف هایش کاملا درست است.!
Iran, Islamic Republic of
درود حق گفتی!!
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
حرفهای تکراری مشابه نظرات قبلی!!
Iran, Islamic Republic of
کلااین حرف وسخن غیرقابل اثباتی است که اگرشهید مطهری زنده ....خوب خیلی ازشهدا اگر زنده بودند الان وضعیت کشور ماهیتاًفرق میکرد...!!!
Iran, Islamic Republic of
زمانی که شاه را بیرون کردیم امریکا را هم بیرون می کردیم شهید مطهری الان زنده بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای علی مطهری ، شما به حرمت پدرتان به مجلس شورای اسلامی منتخب شدید، ولی متاسفانه کاری در راستای قوانین اسلامی برای کشور ومردمی که به جمهوری اسلامی رای دادن ،انجام ندادید.
Iran, Islamic Republic of
اگر استاد زنذه می ماندند برای تربیت اعتقادی شما بصیرت افزایی شما بیشتر تلاش می کردند ویا مانند بزرگان دیگر از شما تبری می جستند
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل برو استراحت کن ... شما همين که غصه نخوري براي ما کافي است ....
Iran, Islamic Republic of
مشکل همینه دیگه....اگه شهید مطهری زنده بود جنابعالی رو عاق میکرد....
Iran, Islamic Republic of
.....
بوعلی
Iran, Islamic Republic of
اگر شهید مطهری زنده بود هرگز نمی توانست این گونه اظهارنظرهای تکراری وبعضا بدون مبنای شمارا تحمل کند
Iran, Islamic Republic of
اگر شهید مطهری زنده بود اجازه نمی داد شما اینقدر جولان دهید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پروفسور حسابی میگوید "جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آبا کند خانه اش خراب میشود و هر کس بخواهد خانه اش را آباد کندباید برای ویرانی مملکتش بکوشد.
Iran, Islamic Republic of
اقاي مطهري چرا در فتنه ٨٨ دور خوردند؟ بهتر است ايشان بيشتر براي مطالبشان تحقيق و تامل نمايند .
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت بنده منتشر نمی شه دروغ نیست ایشان رسما اعلام کرد که به دلیل جمع آوری آثار پدر جبهه نرفته الان هم حق اظهار نظرخصوصا در مورد جنگ نداره.
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری وعده خداوند را توهمات وخیالات میداند و ظاهر پوشالی غرب را واقعیت.(فی جیدها حبل من مسد)اشاره به فتنه های آخرالزمان است که پنهانترین نفاقها را بیرون کشیده رسوای خاص و عام میشو ند.
Iran, Islamic Republic of
..
سيد
Iran, Islamic Republic of
همه ي اين حرفا از ضعفه ايمانه.
Iran, Islamic Republic of
اگر شهید مطهری رهبر می شدند .... وشما!!!
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال عاقبت همه ما را به خیر کند...
Iran, Islamic Republic of
عالی عالی.همیشه تندروی و توهم بلای جان این ایران عزیز شده است.گفته مولای عزیزمان علی (ع) که میانه روی بهترین خیر امور است باید سرلوحه ما قرار گیرد.
درود بر مطهری عزیز و بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
بنظرم حرفهای منطقی و درستی گفتند
Iran, Islamic Republic of
نسیمی وزید و ایشان بواسطه انتساب به شهید بزرگوار مطهری نماینده مجلس شد ...!!
سید حمزه
Iran, Islamic Republic of
برای استحضار آقازاده مرحوم مطهری:
اگر حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدن که بلدید!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
پدر همان کاری را که مرحوم خزعلی با فرزند خود کرد شهید مطهری با شما انجام می داد!
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری اصلاح‌طلب گفت: آمریکا یک قدرت بزرگ دنیاست.

آقای مطهری،
آمریکا یک قرن است ابرقدرت دنیا می‌باشد به قول مهاتیرمحمد به گاومیش می‌ماند که مالزی به پستانش چسبیده ولی جمهوری اسلامی سوار شاخش شده است....!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برخی حرفاش درسته و منطقی .
Iran, Islamic Republic of
کاش شهید زنده مانده بود.
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر علی مطهری بدون در نظر گرفتن مقام علمی و معنوی پدرش , خود یک عالم و فیلسوف عالی مقام است ..
Iran, Islamic Republic of
اگر صحبت کردن را بلد نیستی بهتر است حرف نزنی
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اگه شهید مطهری زنده بود که هست ازفرزندی همچون شمابرائت وبیزاری می جست.
United Arab Emirates
.....
.
Iran, Islamic Republic of
....
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
علی جون سابقه جبهه تو نشون بده به اینا بگو چقدر زحمت کشیدی برای این مملکت .
ابوالحسن
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری،شهید مطهری زنده است وبرجان ودل میلیونها انسان رهبری میکند اما شما متوجه نیستید و
اگر او حضور فیزیکی درمیان ما داشت و رهبری علنی بر جامعه می کرد، معلوم نبود جنابعالی تاچه حد از او تبعیت میکردید؟؟!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مطهری کدام داعشی تاحالا یک امریکایی جاسوس راگروگان گرفته است ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که ایشان در مقابل خطهای قرمز نظامکج دار و مریض رفتار می کننئ
اقبال مهدوی راد
Iran, Islamic Republic of
..........
ا ب پ
Iran, Islamic Republic of
....