جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

۱۰هزار نفر زندانی بدلیل جرایم غیرعمد

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 313395
رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: حدود ۱۰ هزار نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور هستند و نیازمند کمک خیران هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم آزادی ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد مشهد اظهار کرد: برگزاری این جشن‌ها کمک می‌کند خیرین از وضعیت و تعداد زندانیان جرائم مالی غیرعمد با خبر شوند و برای آزادی آنها اقدام کنند.

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: حدود ۱۰ هزار نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌ها به سر می‌برند که امیدواریم با کمک‌های خیرین، ستاد دیه و اقدامات دولت و سایر دستگاه‌ها تا پایان سال از زندان آزاد شوند.

اسماعیلی بیان کرد: این گردهمایی‌ها از آثار و برکات امام رضا(ع) و انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) آن را برای ما به ارمغان آورد، امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر هیچ زندانی غیرعمدی در زندان‌های کشور نباشد.

وی تصریح کرد: خادمان بارگاه حضرت رضا(ع) در ششمین طرح «یا ضامن آهو» موفق شدند از مجموع ۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان بدهی، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از شکات تخفیف بگیرند و ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون نیز برای جلی رضایت آنان پرداخت شده است.

اسماعیلی با قدردانی از کمک های مالی خادمان حرم مطهر امام هشتم(ع) بیان کرد: حرکت پسندیده خادمان امام رضا(ع) به منظور آزاد سازی زندانیان عمل خیر خواهانه‌ای است که به برکت وجود ثامن الحجج(ع) شکل گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *