شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۷

اطلاعیه اداره کل زندان اصفهان درباره توماج صالحی

جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 880775
اداره‌کل زندان‌های اصفهان در اطلاعیه‌ای به اخبار کذب درباره زندانی پرحاشیه امنیتی «توماج صالحی»، واکنش نشان داد.
اطلاعیه اداره کل زندان اصفهان درباره توماج صالحی
به گزارش جهان نيوز، اداره‌ کل زندان‌های اصفهان درباره ادعاهای اخیر در مورد عدم دسترسی فرد زندانی به نام «توماج صالحی» به تلفن و یا اعطای ملاقات به وی به اطلاع می‌رساند: این زندانی محکوم هم‌اکنون و بنابر حکم صادره دادگاه انقلاب اصفهان، در زندان مرکزی استان تحمل حبس می‌کند و برخلاف جوسازی مستمر این مجرم در فضای مجازی و یا اظهارات وکلای نامبرده در مورد ممنوعیت تماس تلفنی و یا تعلیق ملاقات، هم‌اکنون به مانند سایر زندانیان، دسترسی کامل به این امکانات که در راستای حقوق شهروندی در زندان‌ها مستقر است، داشته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: دسترسی زندانی به تلفن و برقراری تماس دائمی به بیرون نیز مطابق با آئین‎نامه سازمان زندان‌ها برقرار است کمااینکه درج شرح حال وکلای زندانی و حتی روایت‌های شخص در فضای مجازی (ولو به شکل دروغ) بدلیل ارتباطی است که وی بصورت همیشگی با وابستگان و یا آشنایان خویش دارد.

البته دستاویزشدن به ادعاهای کذبی همچون «عدم دسترسی به تلفن»، «قطع ملاقات حضوری» و یا «محرومیت از درمان» و موارد مشابه مبدل به سوژه و حربه نخ‌نمای این مجرم و دیگر زندانیان محکوم به جرائم امنیتی شده تا همچنان خود را در فضای خبری رسانه‌های معاند نگه دارند بلکه با جوسازی و دروغ‌پراکنی، خود را از مجازات قانونی مبری نمایند.
https://jahannews.com/vdccmxq4p2bq4m8.ala2.html
jahannews.com/vdccmxq4p2bq4m8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این ادم چه ارزشی داره که براش خبر کار می کنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
این عنصر معلوم الحال رو حکم اعدامش را اجرا کنید بره
Iran, Islamic Republic of
برای چی باید داشته باشد فردا می گویند غذا حتما می گویید به بهترین غذا را می دهیم ... کلا بریم خلاف کنیم تا در هتل زندان زندگی کنیم با امکانات لاکچری .؟!!
Iran, Islamic Republic of
زندانه یا هتل که اینهمه امکانات دارند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرابرخودرد نمیشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز واقعا شرعا مسئولی گاهی خبرهای کار می کنی که اصلا اهمیت نداره و طرف را گنده می کنی که چی بشه