کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰هزار نفر زندانی بدلیل جرایم غیرعمد

25 شهريور 1392 ساعت 8:26

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: حدود ۱۰ هزار نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور هستند و نیازمند کمک خیران هستند.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم آزادی ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد مشهد اظهار کرد: برگزاری این جشن‌ها کمک می‌کند خیرین از وضعیت و تعداد زندانیان جرائم مالی غیرعمد با خبر شوند و برای آزادی آنها اقدام کنند.

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: حدود ۱۰ هزار نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌ها به سر می‌برند که امیدواریم با کمک‌های خیرین، ستاد دیه و اقدامات دولت و سایر دستگاه‌ها تا پایان سال از زندان آزاد شوند.

اسماعیلی بیان کرد: این گردهمایی‌ها از آثار و برکات امام رضا(ع) و انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) آن را برای ما به ارمغان آورد، امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر هیچ زندانی غیرعمدی در زندان‌های کشور نباشد.

وی تصریح کرد: خادمان بارگاه حضرت رضا(ع) در ششمین طرح «یا ضامن آهو» موفق شدند از مجموع ۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان بدهی، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از شکات تخفیف بگیرند و ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون نیز برای جلی رضایت آنان پرداخت شده است.

اسماعیلی با قدردانی از کمک های مالی خادمان حرم مطهر امام هشتم(ع) بیان کرد: حرکت پسندیده خادمان امام رضا(ع) به منظور آزاد سازی زندانیان عمل خیر خواهانه‌ای است که به برکت وجود ثامن الحجج(ع) شکل گرفته است.


کد مطلب: 313395

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/313395/۱۰هزار-نفر-زندانی-بدلیل-جرایم-غیرعمد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com