جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آبروي ما را بردي اين قدر خالي نبند!

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۱۸
کد مطلب: 243635
يك پايگاه اينترنتي ضد انقلاب از مشاور فراري كروبي خواست به جاي قضاوت از سر كينه و بغض درباره اجلاس عدم تعهدها در تهران، با سند و مدرك حرف بزند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي گويانيوز نوشت: به نظر مي رسد ناكامي نامزد مورد حمايت آقاي واحدي در انتخابات سال 88، منجر به بغض و كينه او شده و اين ناراحتي، در تحليل هاي يكجانبه وي و گفته هايي كه بيش تر به حكم سياسي شبيه است تا تحليل منطقي شرايط سياسي، مشاهده مي شود. قطعاً از فردي كه مدعي تحليل گري سياسي است انتظار مي رود نگاه منطقي و مبتني بر ادله و استدلال هاي قوي داشته باشد.
نويسنده اين پايگاه اينترنتي با اشاره به ادعاي واحدي مبني بر هزينه چند ميليارد دلاري اجلاس سران خاطرنشان مي كند: او با وجود تكرار چند باره اين هزينه، هرگز منبع موثق و ادله مستندي براي ادعاي خود ارائه نكرده است. به نظر مي رسد اجلاسي كه كل افراد دخيل در آن، از شركت كنند گان تا مجموعه هاي تشريفات داخلي، نظامي و انتظامي، حتي اگر يكصد هزار نفر باشد و بابت هر يك، دولت موظف به پرداخت 5 هزار دلار آمريكا نيز شده باشد، باز به عدد پانصد ميليون دلار خواهيم رسيد كه با وجود اين محاسبه آرماني، باز هم با ادعاي چند ميليارد دلاري آقاي واحدي فاصله زيادي دارد. از سويي، بخشي از هزينه هاي اجلاس، از سرمايه NAM تأمين شده است و به صورت كلي، ادعاي بودجه چند ميليارد دلاري براي برگزاري يك اجلاس يك هفته اي در تهران، ادعاي غلط و نامستدلي به شمار مي رود.
گويانيوز همچنين با اشاره به ادعاي ديگر اين فرد سرخورده و متواري نوشت: شما درباره سفر محمد مرسي چگونه تصور مي كنيد ايران ضرر كرده است؟ آيا اگر در آينده اي نزديك روابط سياسي ايران و مصر به حد سفير ارتقا يافت، باز هم شما بر روي موضع خود پافشاري مي كنيد.
نويسنده گويانيوز در پايان از مخالفان جمهوري اسلامي خواست چشم بر دستاوردهاي جمهوري اسلامي در تحولات منطقه و جهان نبندند و تحليل هاي زوركي فاقد مبنا ارائه ندهند.
يادآور مي شود واحدي بعد از 3 سال سوءاستفاده از عنوان مشاور كروبي اخيراً اعلام كرد كه از اين سمت (!) استعفا داده چرا كه با هر نوع حكومت اسلامي مخالف است. وي مدت ها از سوي محافل اپوزيسيون و حتي رسانه ملي آنها مورد بي اعتنايي قرار مي گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *