جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کانادا مگر كوري؟!

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۷
کد مطلب: 243639
يك همكار سابق نشريات زنجيره اي نسبت به موضع رياكارانه دولت كانادا درباره ايران ابراز شگفتي كرد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، آرش حسيني پژوه از همكاران سايت روز آن لاين در واكنش به مواضع دوگانه دولتمردان غربي و از جمله كانادايي نوشت: دولت كانادا فراموش كرده كه در همان گوشه و كنارها، دولتي كه خاك سه كشور را اشغال كرده، وجود دارد؟ فراموش كرده همان دولت چندين كلاهك هسته اي دارد و حتي عضو هيچ پيمان بين المللي هم براي نظارت به بمب هاي هسته اي اش نيست. آيا آنها از وضعيت حقوق بشر در عربستان بي خبرند؟ از صدها كودك زنداني در اسرائيل بي خبرند؟ از هزاران فلسطيني در حبس و حصر بي خبرند؟
وي مي افزايد: ايران در سوريه دخالت مي كند؟ اصلا حرفتان درست اما آيا يادتان رفته فاجعه يازده سپتامبر به دست شهروندان كدام كشور رخ داد؟ به خاطر دارند در همين يكي دو سال گذشته چند دانشمند هسته اي در ايران به وسيله عمليات هاي تروريستي كشته شدند؟ دولتمردان غرب اگر اينها يادشان نيست، اما ما يادمان هست، حتي يادمان هست هنوز، وقتي حرف از گفتگوي تمدن ها مي زديم، ما را محور شرارت خواندند!
وي نوشت: براي ما روشن است كه اسرائيل و عربستان متحدان خوبي براي آنها هستند، اين استانداردهاي دوگانه براي ما آشناست، امنيت جهان گمان نمي كنم چندان برايشان با ارزش باشد، امنيت اسرائيل اما آنقدر ارزش دارد كه چشم بر روي تمام بدي هايش ببندند. هيچ كدام از نگراني هاي ما درباره حقوق بشر و... دليلي نمي شود تا چشم و گوشمان را در مقابل استانداردهاي دوگانه كشورهاي غربي ببنديم و براي هر اعمال فشاري بر دولت ايران برايشان سوت و كف بزنيم! ما مي بينيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *