جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

مرد حاشیه‌ساز اپوزیسیون باز هم دسته گل به آب داد+فیلم و عکس

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 289780
تصاویر مخابره شده از سوی صدای آمریکا نشان می دهد علیرضا نوری زاده در جریان برگزاری کنفرانس به خواب عمیقی فرو رفته است.
مرد حاشیه‌ساز اپوزیسیون باز هم دسته گل به آب داد+فیلم و عکس
شبکه صدای آمریکا، در برنامه ای به بررسی کنفرانس موسوم به "اتحاد برای دموکراسی" پرداخت که از سوی برخی گروه های اپوزیسیون در پارلمان سوئیس برگزار شد.

به گزارش جهان به نقل از جام، این نشست با هدف متحد کردن گروه های اپوزیسیون برای تاثیرگذاری بر انتخابات ایران برگزار شده و "تحریم انتخابات" شاه بیت آن بوده است.

آنگونه که از سخنان مجری برنامه و آقای شریعتمداری، میهمان صدای آمریکا، برمی آید این کنفرانس نیز موفقیتی در راستای متحد کردن گروه های مختلف اپوزیسیون نداشته است.


آقای شریعتمداری در پاسخ به این سوال که "به هر شکل عنوان این کنفرانس «اتحاد برای دموکراسی» است، آیا در طول این چهار نشستی که برگزار شده، شما زمینه هایی از اتحاد می بینید یا همان تعدادی هستند که هراز چندی از این شهر به آن شهر رفته و دور هم جمع می شوند" می گوید: «نخیر! برای بیش از این تعداد اصلا امکان تجمع نیست و امکاناتش نیست وگرنه انسان می توانست از حضور عده بیشتری بهره مند شود ولی طیف ها چندان فرق نکرده اند.»

وی با اشاره به عدم هم کاری مناسب با این کنفرانس افزود: «اپوزیسیون ایران تقسیم شده به عده ای که دنبال ایده های خودشان هستند و این ایده ها ربطی به یک کار عملی و استراتژی گذار معینی ندارد و آن هایی که حاضرند بر سر یک استراتژی گذار به دموکراسی با دیگران همکاری کنند.»


نکته جالب دیگر درمورد این نشست، تصاویر مخابره شده از سوی صدای آمریکاست که نشان می دهد علیرضا نوری زاده در جریان برگزاری کنفرانس به خواب عمیقی فرو رفته است.

نوری زاده، اپوزیسیون مقیم لندن و همکار شبکه هایی چون صدای آمریکا و کانال یک است که هرازچند گاهی به سوژه خبری رسانه ها تبدیل می شود.

حاشیه های زیاد نوری زاده موجب شده که برخی از وی به عنوان "مرد حاشیه ساز اپوزیسیون" یاد کنند. هرچند بازخوانی تمامی این حاشیه ها از حوصله این گزارش خارج بوده و حکایت مثنوی صد من کاغذ است، اما نیم نگاهی به گوشه ای از آن خالی از لطف نیست:

"شایسته ربانی" همسر علیرضا نوری زاده در صفحه فیس بوک خود، اقدام به انتشار یک عکس از نوری زاده در استودیو شبکه ایران فردا کرده و یکی ازدوستان ربانی در ذیل این عکس پرده از رسوایی اخلاقی دیگری از نوری زاده برداشته که منجر به فحاشی کامنتی آن دو می شود.


"منتهی رحمی" مدیر تولید شبکه العربیه، شخصی است که این روابط غیر اخلاقی به وی منتسب شده است

افشاگری "مهدی روحانی" نظامی سابق رژیم پهلوی و فعال اپوزیسیون علیه نوری زاده

نوری زاده در کنار سردار مدحی

محافل سیاسی و رسانه ای ضدانقلاب، نوری زاده را یکی از متفکران اصلی اپوزیسیون به حساب می آورند. با این حساب جای این سوال خالی به نظر می رسد که "با وجود چنین متفکر ارزنده ای! وضعیت شخصیت های معمولی اپوزیسیون چه می تواند باشد؟!"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *