شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بهای بلیت مترو

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 831244
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بهای بلیت مترو
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک با اشاره به لایحه افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و بررسی آن در کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران گفت:

روز گذشته بررسی لایحه کرایه اتوبوس، تاکسی و مترو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت اما هنوز میزان افزایش کرایه‌ها به تصویب نرسید است.

وی ادامه داد: قرار بر این شد تا مدل‌های پیشنهادی توسط شهرداری دوباره بررسی شوند و روز شنبه این جلسه ادامه خواهد داشت تا لایحه نهایی و قابلیت ارجاع به صحن را پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به میزان افزایش بهای کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: پیشنهاد مترو افزایش حدود ۳۵ تا ۴۰ درصدی بهای بلیط است و برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به صورت پیمایشی بررسی خواهد شد.

قائمی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ میزانی به تصویب نرسیده است تصریح کرد: اگر بررسی‌های لایحه بودجه به اتمام برسد در دستور کار یکشنبه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید همه مدل‌ها بررسی شود گفت: رانندگان تاکسی انتظار درآمد حداقلی دارند و هزینه مصرفی جاری و هزینه پنهان کاهش ارزش سرمایه برای رانندگان باید لحاظ شود و بر همین اساس باید برای رانندگان حتماً تعادل ایجاد شود اما حتماً عدد افزایش بهای مترو و اتوبوس کمتر است و نمی‌توان از تاکسی مد حمل و نقل عمومی داشت.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: ساده‌ترین تصمیمی که می‌توان گرفت افزایش ۲۵ درصدی بهای حمل و نقل عمومی است.

قائمی با اشاره به ایجاد تراموا گفت: در برنامه چهارم توسعه و بودجه شهرداری تنها عددی مختصر برای مطالعه تراموا دیده شده و برای احداث آن عددی تعیین نشده است.
https://jahannews.com/vdcjxveoxuqet8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxveoxuqet8z.fsfu.html
برچسب ها: بلیت شورای شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
سلام آقایان محترم که راننده دارید ونمی دانید مردم چه می کشند حقوق ما 10درصد اضافه شد وشما بالای 30درصد درسال 1401اضافه کردید چرا وقتی حقوق کارمندان 10درصد اضافه می شود شما بالای 40درصد هزینه ها را اضافه می کنید؟؟!!!!.