شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

جلسه شورای شهر تهران به‌دلیل غیبت ۸ عضو تشکیل نشد

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 829759
در حالی که امروز قرار بود یکصد و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران به صورت علنی برگزار شود، به دلیل غیبت هشت نفر از نمایندگان پارلمان شهری تهران و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه، این جلسه برگزار نشد.
جلسه شورای شهر تهران به‌دلیل غیبت ۸ عضو  تشکیل نشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ظهر دیروز به روال معمول برگزاری جلسات پارلمان شهری پایتخت، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این نهاد، از برگزاری جلسه علنی در تاریخ ۲ اسفند و ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در این جلسه خبر داد و حتی اعلام کرد که به دلیل طولانی بودن فرآیند بررسی لایحه بودجه، این جلسه دو شیفته برگزار می‌شود.

اما در حال حاضر یا وجود گذشت بیش از یک ساعت و نیم از زمان قانونی برگزاری جلسه شورای شهر یعنی ساعت ۹.۱۵ صبح، این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر، هنوز تشکیل نشده است و آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایلنا از مسئولان برگزاری جلسات شورا نیز از این حکایت دارد که ظاهرا قرار نیست یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران امروز برگزار شود.

علت اصلی تشکیل نشدن جلسه امروز، غیبت هشت نفر از اعضا شامل مهدی اقراریان، ناصر امانی، مهدی بابایی، جعفر شربیانی، سید جعفر تشکر هاشمی، زهرا شمس احسان، مهدی عباسی، سوده نجفی و علی‌اصغر قائمی است. در این میان در برخی اخبار غیررسمی اعلام شده است که افراد غایب در جلسه امروز در اعتراض به دسترسی نداشتن به ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در این جلسه شرکت نکرده‌اند.

اما علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض اعضای غایب عامل تشکیل نشدن جلسه امروز بوده است، توضیح داد: اصلا این موضوع درست نیست، چراکه روز گذشته تمامی تبصره‌ها و ردیف‌های بوده به دست تمام اعضا رسیده است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر تعداد اعضای حاضر در جلسه شورای شهر تهران به حد نصاب نرسد، آیا جلسه تشکیل می‌شود یا خیر، گفت: در این خصوص رئیس یا نایب‌رئیس شورای شهر تصمیم می‌گیرند.
https://jahannews.com/vdchmwn6w23niqd.tft2.html
jahannews.com/vdchmwn6w23niqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون از مجلس انقلابی این هم از شورای شهر انقلابی
Iran, Islamic Republic of
اگرجلسه ای هم تشکیل میشد بحال مردم توفیقی نداشت.