جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

فقط ۲ روز هوای پاک سهم ریه تهرانی‌ها

يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 826688
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
فقط ۲ روز هوای پاک سهم ریه تهرانی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۴۷ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

بر اساس این گزارش پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۵۵ روز هوای قابل قبول، ۱۱۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۹ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها دو روز هوای پاک را تجربه کردند.

در مقایسه با سال قبل پایتخت‌نشینان ۲۱۰ روز هوای قابل قبول، ۸۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، دو روز هوای پاک و شش روز هوای ناسالم را تجربه کرده بودند.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
 
https://jahannews.com/vdcfcvdccw6d0va.igiw.html
jahannews.com/vdcfcvdccw6d0va.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میشه یه کارشناس بفرماید چرا ایقدر بین پارسال و امسال در شاخص ها اختلاف وجود دارد؟ .
Iran, Islamic Republic of
مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (یکشنبه 2 بهمن ماه)در بحث آلودگی هوا گرفتاری های زیادی داریم، اما بودجه ای که دولت برای محیط زیست و آلودگی و حمل و نقل دیده، مجموعاً 5 هزار میلیارد تومان است که 3 هزار میلیارد تومان آن شاید محقق شود، با این حال باید بدانیم برای یک کیلومتر مترو، 1500 میلیارد تومان هزینه لازم است، اما این بودجه برای 3 کیلومتر مترو کافی نیست و این بودجه باید تغییر کند.