جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آیا کیفیت صفحه نمایش پس از تعویض کم می‌شود؟

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 819459
آیا کیفیت صفحه نمایش پس از تعویض کم می‌شود؟
اگر تاچ‌ ال سی دی گوشی موبایلتان را به تازگی تعویض کرده‌اید ممکن است احساس کنید که صفحه نمایش جدید به خوبی قبلی نیست. آیا کیفیت صفحه نمایش موبایل واقعاً پس از تعویض کاهش می‌یابد یا خیر؟

پاسخ مستقیم به این سوال خیر است. تعویض تاچ ال سی دی کیفیت صفحه نمایش شما را کاهش نمی‌دهد. تمامی نمایشگرهای تعویضی شرکت‌های سازنده با کیفیتی مشابه صفحه نمایش‌های اصلی تولید می‌شوند. آنها طوری طراحی شده‌اند که همان حس و ظاهری را به شما بدهند که انگار از صفحه اصلی استفاده می‌کنید.

تفاوت تاچ ال سی دی اصلی گوشی با تاچ ال سی دی نصب شده چیست؟
تنها تفاوت بین صفحه اصلی و صفحه نمایش نصب شده توسط تعمیرکار این است که تاچ ال سی دی اصلی از کارخانه نصب شده است و دومی توسط تکنسین به صورت دستی نصب شده است. این بدان معنی است که حتی با همان کیفیت، نصب اشتباه توسط یک تعمیرکار غیرحرفه ای می تواند منجر به کاهش کیفیت صفحه نمایش برای دستگاه تلفن همراه شما شود.

کیفیت صفحه نمایش ثابت باقی می ماند، اما ممکن است قرارگیری آن به خوبی یک گوشی جدید نباشد.

تاچ ال سی دی بی کیفیت
اگر گوشی خود را به هر تعمیرکار نامعتبری سپرده‌اید که تاچ ال سی دی شما را تعویض کند ، این احتمال وجود دارد که تعمیرکار از صفحه نمایش غیراصل و بی کیفیت استفاده کند که کیفیت صفحه نمایش شما را پایین می‌آورد.

به همین دلیل است که همیشه به شما توصیه می شود که گوشی خود را برای تعمیر فقط به مراکز معتبر پس از فروش ببرید تا بتوانید قطعات یدکی با کیفیت را برای تعویض تهیه کنید. به غیر از صفحه نمایش، قسمت‌های حساس دیگری از گوشی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را تعویض کنید و توصیه می‌شود همیشه به فروشگاه هایی بروید که می‌توانید محصولات اصلی را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی ایران جی‌اس‌ام از مراکز معتبر ارائه‌دهنده قطعات موبایل است. می‌توانید با خیال راحت به سایت قطعات موبایل ایران جی‌اس‌ام مراجعه کنید و قطعه موردنظر خود را سفارش دهید.
تفاوت صفحه نمایش اصل و غیراصل چیت؟
  • رنگ : رنگ‌ها در مقایسه با آنچه که در اصل است، متفاوت به نظر می‌رسند. رنگ قرمز می تواند بیشتر شبیه رنگ نارنجی به نظر برسد و در برخی موارد دیگر، چیزی که در اصل آبی است ممکن است برای شما بنفش به نظر برسد.

    صفحه به راحتی خراشیده می‌شود: همچنین خواهید دید که صفحه‌های کپی در مقایسه با صفحه نمایش اصلی به راحتی خراش پیدا می‌کند. حتی یک پارچه خشن یا یک سطح ناهموار می‌تواند خراش‌هایی را روی صفحه کپی ایجاد کند.

    صفحه نمایش به اندازه آنچه از صفحه اصلی گوشی دریافت می‌کنید روشن نخواهد بود. همچنین، می توانید متوجه شوید که لبه‌های صفحه نمایش تیره‌تر است. کنتراست و سرزندگی، هنگام استفاده از چنین صفحه‌هایی معمولاً «شسته شده» به نظر می‌رسد.

    صفحه کپی وضوح کمتری دارد. بنابراین، تماشای رسانه ممکن است چندان سرگرم کننده نباشد.

    تشخیص اثر انگشت ضعیف: اگر گوشی شما از نوع سنسور اثرانگشت روی صفحه‌نمایش است، ممکن است صفحه کپی در تشخیص اثر انگشت شما مشکل داشته باشد. در برخی موارد، حتی ممکن است با اثر انگشت همخوانی نداشته باشد و در نتیجه امنیت گوشی را کاهش دهد.

    به دلیل عدم تطابق می‌تواند باعث مشکلات دیگری شود: در برخی موارد، صفحه‌های کپی مشخصات عملکردی مشابه صفحه اصلی ندارند و می‌توانند باتری شما را سریع‌تر خالی کنند. برخی بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد که به نور پس زمینه گوشی آسیب میزند.
از مراکز قابل اعتماد تعمیرات موبایل برای تعمیر گوشی خود استفاده کنید.ایران جی اس ام از مراکز قابل اعتماد تعمیرات تلفن همراه سامسونگ، آیفون و سایر برندهای دیگر است.

باور غلط : خرید تاچ ال سی دی کپی اشتباه است!
با وجود تفاوت‌هایی که بین تاچ ال سی دی غیر اصل و اصل وجود دارد، گاهی اوقات بصرفه‌تر است که تاچ ال سی دی کپی تهیه شود. بعضی از افراد دارای دو گوشی، یک گوشی میان رده و یک گوشی گران قیمت هستند. در صورت خرابی ال سی دی گوشی میان رده، قادر به استفاده از آن نخواهند بود، در صورتی که از این گوشی برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنند می‌توانند ال سی دی‌های‌کپی نصب نمایند و استفاده از ال سی دی های‌کپی بسته به سلیقه افراد متفاوت خواهد بود. بعضی افراد حاضر نیستند برای گوشی میان رده هم از ال سی دی های‌کپی استفاده کنند.
https://jahannews.com/vdcdkn0jnyt0fo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkn0jnyt0fo6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *