کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا کیفیت صفحه نمایش پس از تعویض کم می‌شود؟

28 آبان 1401 ساعت 12:45


اگر تاچ‌ ال سی دی گوشی موبایلتان را به تازگی تعویض کرده‌اید ممکن است احساس کنید که صفحه نمایش جدید به خوبی قبلی نیست. آیا کیفیت صفحه نمایش موبایل واقعاً پس از تعویض کاهش می‌یابد یا خیر؟

پاسخ مستقیم به این سوال خیر است. تعویض تاچ ال سی دی کیفیت صفحه نمایش شما را کاهش نمی‌دهد. تمامی نمایشگرهای تعویضی شرکت‌های سازنده با کیفیتی مشابه صفحه نمایش‌های اصلی تولید می‌شوند. آنها طوری طراحی شده‌اند که همان حس و ظاهری را به شما بدهند که انگار از صفحه اصلی استفاده می‌کنید.

تفاوت تاچ ال سی دی اصلی گوشی با تاچ ال سی دی نصب شده چیست؟
تنها تفاوت بین صفحه اصلی و صفحه نمایش نصب شده توسط تعمیرکار این است که تاچ ال سی دی اصلی از کارخانه نصب شده است و دومی توسط تکنسین به صورت دستی نصب شده است. این بدان معنی است که حتی با همان کیفیت، نصب اشتباه توسط یک تعمیرکار غیرحرفه ای می تواند منجر به کاهش کیفیت صفحه نمایش برای دستگاه تلفن همراه شما شود.

کیفیت صفحه نمایش ثابت باقی می ماند، اما ممکن است قرارگیری آن به خوبی یک گوشی جدید نباشد.

تاچ ال سی دی بی کیفیت
اگر گوشی خود را به هر تعمیرکار نامعتبری سپرده‌اید که تاچ ال سی دی شما را تعویض کند ، این احتمال وجود دارد که تعمیرکار از صفحه نمایش غیراصل و بی کیفیت استفاده کند که کیفیت صفحه نمایش شما را پایین می‌آورد.

به همین دلیل است که همیشه به شما توصیه می شود که گوشی خود را برای تعمیر فقط به مراکز معتبر پس از فروش ببرید تا بتوانید قطعات یدکی با کیفیت را برای تعویض تهیه کنید. به غیر از صفحه نمایش، قسمت‌های حساس دیگری از گوشی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را تعویض کنید و توصیه می‌شود همیشه به فروشگاه هایی بروید که می‌توانید محصولات اصلی را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی ایران جی‌اس‌ام از مراکز معتبر ارائه‌دهنده قطعات موبایل است. می‌توانید با خیال راحت به سایت قطعات موبایل ایران جی‌اس‌ام مراجعه کنید و قطعه موردنظر خود را سفارش دهید.

تفاوت صفحه نمایش اصل و غیراصل چیت؟ از مراکز قابل اعتماد تعمیرات موبایل برای تعمیر گوشی خود استفاده کنید.ایران جی اس ام از مراکز قابل اعتماد تعمیرات تلفن همراه سامسونگ، آیفون و سایر برندهای دیگر است.

باور غلط : خرید تاچ ال سی دی کپی اشتباه است!
با وجود تفاوت‌هایی که بین تاچ ال سی دی غیر اصل و اصل وجود دارد، گاهی اوقات بصرفه‌تر است که تاچ ال سی دی کپی تهیه شود. بعضی از افراد دارای دو گوشی، یک گوشی میان رده و یک گوشی گران قیمت هستند. در صورت خرابی ال سی دی گوشی میان رده، قادر به استفاده از آن نخواهند بود، در صورتی که از این گوشی برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنند می‌توانند ال سی دی‌های‌کپی نصب نمایند و استفاده از ال سی دی های‌کپی بسته به سلیقه افراد متفاوت خواهد بود. بعضی افراد حاضر نیستند برای گوشی میان رده هم از ال سی دی های‌کپی استفاده کنند.


کد مطلب: 819459

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819459/آیا-کیفیت-صفحه-نمایش-تعویض-کم-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com