شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

استراحت ژاپنی‌ها در تختخواب ایستاده!

شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 806892
در ژاپن افراد زیادی هستند که برای مدتی خود را در دست‌شویی محل کار برای خوابیدن حبس می‌کنند. همین موضوع باعث شده ژاپنی‌ها به فکر ساخت یک جعبه خواب باشند که به صورت ایستاده در محل‌های مختلف قرار می‌گیرد تا افرادی که نیاز به خواب دارند، از آن استفاده کنند.
استراحت ژاپنی‌ها در تختخواب ایستاده!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: ژاپنی‌ها از هر فرصتی که گیر بیاورند برای خوابیدن استفاده می‌کنند. تصاویر زیادی از ایستاده خوابیدن ژاپنی‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و داخل آن‌ها منتشر شده است.

حتی گفته شده که در ژاپن افراد زیادی هستند که برای مدتی خود را در دست‌شویی محل کار برای خوابیدن حبس می‌کنند. همین موضوع باعث شده ژاپنی‌ها به فکر ساخت یک جعبه خواب باشند که به صورت ایستاده در محل‌های مختلف قرار می‌گیرد تا افرادی که نیاز به خواب دارند، از آن استفاده کنند.

برخی بر این باورند که کار زیاد ژاپنی‌ها باعث شده آن‌ها خواب کاملی نداشته و در طول روز نیاز به چرت زدن داشته باشند. البته ژاپنی‌ها معتقدند چرت زدن باعث بهره وری بیشتر هم می‌شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *