شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ هیس! بردار برو!

سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 806482
تقصیر خودمان است! باید اعلام کنیم مادام که رژیم جعلی اسرائیل از سلاح هسته‌ای برخوردار است به آژانس اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهیم. این حق قانونی ماست.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای کمال خرازی در مصاحبه‌ای گفته است ایران تولید سلاح اتمی را حرام می‌داند و در پی آن نیست وگرنه توان ساخت آن را دارد و صهیونیست‌ها عصبانی شده و به وحشت افتاده‌اند و به آمریکا و آژانس اعتراض کرده‌اند که چرا ایران در برنامه هسته‌ای تا این اندازه پیشرفت کرده است؟!

گفتم:‌ این مسائل به رژیم صهیونیستی چه ربطی دارد؟ این رژیم اولاً وجودش غیرقانونی است. ثانیاً به‌طور غیرقانونی دارای سلاح هسته‌ای است، ثالثاً عضو NPT هم نیست.

گفت: پس چرا آژانس به گزارش‌های این رژیم علیه ایران استناد می‌کند و مدیرکل آژانس قبل و بعد از بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ما به تل‌آویو می‌رود و به آنها گزارش می‌دهد؟!

گفتم: تقصیر خودمان است! باید اعلام کنیم مادام که رژیم جعلی اسرائیل از سلاح هسته‌ای برخوردار است به آژانس اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهیم. این حق قانونی ماست.

گفت: گفته می‌شود که این گزینه هم مورد بررسی است. اگر انجام شود چه خواهد شد؟

گفتم: هیچ! کار ما قانونی است و رژیم صهیونیستی تمام وجودش غیرقانونی است. شخصی به آدمی که خودش را خیلی قالتاق می‌دانست گفت؛ این ‌بار را تا فلان‌جا می‌آوری؟  پرسید؛ چقدر می‌دهی؟ گفت؛ هیچ! یارو بار را حمل کرد و بعد گفت؛ همان هیچ را بده! و طرف گفت؛ گوشه آن فرش را بالا بزن، چه می‌بینی؟ یارو گفت؛ هیچ! و طرف گفت؛ هیس! همان را بردار و برو!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *