پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گفت و شنود/ بذار بپرسه!

شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 803371
یکی از مدعیان اصلاحات در نامه‌ای به آقای رئیسی از ایشان خواسته است که بدون توجه به دیدگاه تندروها و هرچه زودتر به برجام برگردد!
به گزارش جهان نيوز روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در نامه‌ای به آقای رئیسی از ایشان خواسته است که بدون توجه به دیدگاه تندروها و هرچه زودتر به برجام برگردد!

گفتم: ولی آمریکا از برجام خارج شده است. ما خارج نشده‌ایم که برگردیم!

گفت: ایشان در همان نامه اعتراض کرده است که چرا درخصوص میدان نفتی آرش در دریای خزر که میان ایران و آذربایجان مشترک است اقدامی نمی‌شود؟!

گفتم: میدان نفت و گاز آرش در آب‌های خلیج‌فارس است و نه در دریای خزر! و بین ایران و عربستان و کویت مشترک است و نه ایران و آذربایجان!

گفت: ایشان چند دوره نماینده مجلس بوده و یک دوره عضو هیئت‌ رئیسه هم بوده است! مدعیان اصلاحات از اینکه با این حال و روز و میزان معلومات، خودشان را نظریه‌پرداز هم می‌دانند، خجالت نمی‌کشند؟!

گفتم: دانش‌آموزی از پدرش پرسید؛ سلسله جبال آلپ کجاست؟ پدرش گفت نمی‌دانم! پرسید؛ ادیسون کی بود؟ گفت نمی‌دانم! پرسید؛ قلب در کدام سمت بدن قرار دارد؟

گفت نمی‌دانم! در این هنگام مادرش گفت؛ حواس پدرت را پرت نکن! و پدر گفت؛ چیکارش داری؟ بذار بپرسه و به معلوماتش اضافه بشه!
برچسب ها: گفت و شنود کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *