سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

گفت و شنود/ بدون هواپیما!

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 803609
روزنامه تحت مدیریت بانیان وضع موجود از تصمیم و تلاش ایران برای ساخت هواپیمای مسافربری بدجوری عصبانی شده و این تلاش را به تمسخر گرفته است.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه تحت مدیریت بانیان وضع موجود از تصمیم و تلاش ایران برای ساخت هواپیمای مسافربری بدجوری عصبانی شده و این تلاش را به تمسخر گرفته است.

گفتم: این جماعت همان‌هایی هستند که تولید بنزین و اورانیوم ۲۰‌درصد و ساخت موشک‌های نقطه‌زن و ارسال ماهواره و تولید سلول‌های بنیادی و نانو های‌تک،تولید واکسن و...توسط ایران را ناممکن معرفی می‌کردند و برای تامین این نیازها، نسخه وابستگی می‌پیچیدند! تا آنجا که حتی آب خوردن مردم و نزول باران را هم به اراده غرب نسبت می‌دادند و اجداد سیاسی این طیف همان‌هایی بودند که می‌گفتند ایرانی‌ها حتی لولهنگ (آفتابه سفالی) هم نمی‌توانند بسازند!

گفت: کاش به جای این‌همه نق زدن به دانشمندان جوان و آزمون‌داده کشورمان یک کلمه هم از علم و هنر خودشان می‌گفتند!

گفتم: یارو خیلی ادعای علمی داشت. بهش گفتند؛ می‌توانی با مهندسی معکوس هواپیمای بدون سرنشین بسازی؟ گفت؛ این که کاری نداره! من سرنشین بدون هواپیما می‌سازم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دانشمند جوان وكارآزموده مونده مگه عزيز من
انشالله به دست توانمند فارغ التحصيلان دانشگاه امام صادق هواپيماي ٣٠٠ نفره ميسازيم
درد اینجاست که ...
Iran, Islamic Republic of
....