شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

چیزهایی که درباره هتل کوثر اصفهان باید بدانیم

شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 781009
به جرات می­توان گفت که اصفهان یکی از زیباترین و تاریخی­ترین شهرهای ایران است.

این شهر در فصول تعطیلات، خصوصا عید نوروز، پر از مسافر می­شود. هم مسافرانی که از دیگر شهرهای ایران به این شهر سفر می­کنند و هم توریست­های خارجی که برای بازدید از جاذبه­های تاریخی اصفهان، به این شهر سفر می­کنند. شهر اصفهان پر است از جاذبه­های تاریخی و گردشگری. از مهمترین جاذبه­های تاریخی اصفهان می­توان به میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، سی و سه پل، پل خواجو و کلیسای وانک اشاره کرد. حال ما در این مقاله می­خواهیم یکی از معروف­ترین هتل­های شهر اصفهان را به شما معرفی کنیم تا هر زمان که خواستید با رزرو هتل در این شهر، به اصفهان سفر کرده و از دیدن و اقامت در آن لذت ببرید، این هتل را نیز مد نظر قرار دهید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
 

هتل کوثر اصفهان
یکی از معروف­ترین هتل­های شهر اصفهان، هتل کوثر اصفهان می­باشد. این هتل ۵ ستاره که قدمت ساخت آن به دهه ۴۰ بازمی­گردد، ۷ طبقه و در مجموع ۲۲۵ اتاق دارد. هتل کوثر به لحاظ موقعیت مکانی، در جای خوبی ساخته شده و دقیقا روبروی سی و سه پل ساخته شده است و اگر به اصفهان و سی و سه پل رفته باشید، به احتمال زیاد این هتل را دیده­اید. هتل کوثر در سال ۱۳۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند از مسافرانش، شایسته­تر پذیرایی کند. این هتل هم استخر و سونا و جکوزی دارد و هم حمام ترکی و سالن بدنسازی. البته اگر دوست داشته باشید صنایع دستی اصفهان را بخرید، می­توانید از فروشگاه داخل هتل استفاده کنید. هتل کوثر پنج رستوران دارد و شما می­توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را در رستوران­های این هتل نوش جان کنید و دیگر سراغ رستوران­ خارج از هتل نروید.

دسترسی هتل
همانطور که گفتیم این هتل به سی و سه پل بسیار نزدیک است و می­توانید با ۵ دقیقه پیاده روی، خود را از هتل به سی و سه پل برسانید. تا پل خواجو نیز پیاده حدود نیم ساعت راه از هتل هست. اگر خواستید از هتل به کلیسای وانک بروید، باید حدود ۱۰ دقیقه ­ای را با اتومبیل طی کنید و اگر خواستید سری به میدان نقش جهان بزنید و هم از درشکه سواری داخل آن لذت ببرید و هم از حجره­های دور میدان خریدی کنید، باید حدود یک ربع را با اتومبیل طی کنید تا به آنجا برسید.

رزرو هتل در اصفهان
هر زمان که خواستید به شهر دوست داشتنی اصفهان سفر کنید و با رزرو هتل اصفهان چند شبی را در این شهر اقامت کنید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام شهر اصفهان را در قسمت جستجو هتل وارد کنید و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ هتل­های مختلفی را در این شهر برای شما نمایش می­دهد که می­توانید با بررسی و مقایسه آنها به لحاظ امکانات، قیمت و همچنین موقعیت مکانی، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *