دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۱
۴

ده‌نمکی: آیت‌الله رئیسی به من گفت خوشحالم کم‌ نیاورده‌ای

سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 881439
مسعود ده‌نمکی پس از ۳۳ سال، خاطراتی ناگفته از شهید ابراهیم رئیسی منتشر کرد.
ده‌نمکی: آیت‌الله رئیسی به من گفت خوشحالم کم‌ نیاورده‌ای
به گزارش جهان نيوز، مسعود ده‌نمکی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در پستی به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی نوشت:

اردیبهشت سال ۱۳۷۱ اولین دیدار بین من و آقای رییسی در دادگاه انقلاب اسلامی اتفاق افتاد. آن زمان ایشان در مقام ریاست دادگاه انقلاب و من در مقام متهم بودم. بعد از گذراندن ده روز زندان انفرادی و مراحل بازجویی در زندان توحید و یا همان موزه عبرت فعلی که به جرم اعتراض به معضلات فرهنگی و کم کاری های دولت وقت و البته دستگیری تعدادی دیگر که کارشان چیزی بیشتر از اعتراض بود، به دفترشان فراخوانده شدم‌؛ بر خلاف تصورم با روی خوش به استقبالم آمد و بعد تورق پرونده گفت که اگر جایمان عوض می شد و من آنطرف میز بودم. همین کارهای اعتراضی تو را می کردم.

وی افزود: یکبار هم وقتی مستند "فقر و فحشا" را ساختم و فیلم توقیف شد و پایم به دادگاه کشیده شد ایشان را در سازمان بازرسی کل کشور دیدم. فیلم را دیده بود. می‌خواستم مستند "از کجا آورده اید؟" را بسازم. گفت که هنوز هم تو آنطرف میز هستی و من اینطرف و خوشحالم که بعد از ده سال هنوز  کم نیاورده ای.
 
ده‌نمکی تصریح کرد: آخرین دیدارمان پس از ریاست جمهوری ایشان بود. در ضیافت افطار کنار هم نشسته بودیم. هم قبل از افطار پشت تریبون و هم سر سفره که مرا به کنارش فرا خواند کلی به مسایل موجود نقد کردم و ایشان هم مثل قبل صبورانه گوش داد و آخرش گفت که من  نسبت به تو همان ارادت سی سال پیش را دارم. من هم گفتم که من هم دوستتان دارم و به شما رای هم داده ام اما باز من اینطرف میزم و شما آنطرف و قبول دارید نقد دولت بهترین کمک به دولت است؟ گفت قبول دارم. خدا روح شهدای خدمت را با سید الشهدا محشور کند.
https://jahannews.com/vdcae6nao49nay1.k5k4.html
jahannews.com/vdcae6nao49nay1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحش،شاد
خدا روح شهدای خدمت را با سید الشهدا محشور کند.
Iran, Islamic Republic of
شهادت گوارای وجود رییسی عزیز و همراهانش... ولی برای مومنین و انقلابیون ضایعه سختی بود که جبران شدنی نیست .
Iran, Islamic Republic of
نیکی‌ها و نیت‌های خدایی همدیگر را جذب می‌کنند، هرچند به ظاهر در برابر هم باشند. رئیسی روحت شاد