پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۴

شهردار «نور» بازداشت شد

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 670997
یک منبع آگاه از دستگیری شهردار نور به دلیل تخلفات طی دو روز گذشته خبر داد.
شهردار «نور» بازداشت شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یک منبع آگاه در ساری از دستگیری فرشاد اسدی شهردار نور به دلیل تخلفات مالی خبر داد و گفت: تخلفات مالی علت دستگیری این فرد بوده است و پرونده وی در دستگاه قضایی دست بررسی است.

این منبع آگاه عنوان کرد: در حال حاضر وی به مدت دو روز بازداشت شده است.به غیر از شهرداری شهر نور از تابستان امسال شهرداری‌های مازندران به دلیل تخلفاتی به دستگاه  قضایی فراخوانده شدند.

در روزهای اخیر شهردار بابل نیز از سمت خود برکنار شد و شهردار جدید نیز از سوی اعضای شورای شهر انتخاب و معرفی شده است.

برکناری شهردار بابلسر از سوی اعضای شورای شهر و معرفی شهردار جدید نیز از دیگر اتفاقات در حوزه شهرداری‌های مازندران بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همش تقصير نظارت استصوابي است؟؟!!!!!!!!!!!!
احمد حق پرست راد
Italy
هنگامی که همه مشغول جذب حداکثری به هر قیمتی هستند اوضاع بهتر از این نخواهد شد تازه سال دیگه همچین موقعی، خیلیها از صدر تا ذیل{زیر} « دوستان به اصطلاح اصلاح طلب » چهرهء واقعی خود را دوباره و بدتر از سالهای 78 و 88 نشان خواهند داد. این وقایع پیش درآمد فتنهء 98 است. شرط بلاغ گفته آمد خواه پند خواه ملال. کمی شکیبایی لازم است و بس.
فرانک
United States
....
United States
اتهام افراد بدون دلیل و مدرک قطعا" پیگرد قانونی داره. چرا بی اساس با حیثیت و آبروی افراد بازی می کنید؟ قاضی پرونده شهردار محترم نور را بررسی نکرده شما جرم رو اثبات کردید؟....