شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

دست و پا زدن اسرائیل برای فرار از تعلیق در فیفا

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 880713
«آلمان حامی اصلی اسرائیل» در کنگره فیفا برای فرار از تعلیق به خاطر کشتار در غزه است.
دست و پا زدن اسرائیل برای فرار از تعلیق در فیفا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ترس از تعلیق در فیفا بلای جان اسرائیل»، این گزارش امروز (پنجشنبه) نشریه الغد اردنی درباره اقدمات صهیونیست‌ها برای فرار از محرومیت در کنگره فیفا است.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه بیش از 35 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده که در میان قربانیان 256 ورزشکار حضور داشتند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی فلسطین، بیش از 14 هزار کودک در پی حملات اسرائیل به غزه به شهادت رسیده است.

 
طرح تعلیق فوتبال اسرائیل نخسین بار بهمن سال گذشته کلید خورد و فدراسیون فوتبال ایران سردمدار این طرح بود. فدراسیون فوتبال هفته گذشته به صورت رسمی طرح تعلیق اسرائیل را با مستندات کشته شدن 99 فوتبالیست در جنگ غزه به فیفا ارائه کرد.

تداوم جنایت‌های اسرائیل در غزه باعث شده تا چندین اعضای فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) مثل اردن، کویت، الجزایر، عراق، سوریه، یمن، ترکیه و قطر طرح تعلیق فوتبال صهیونیست‌ها را به خاطر نسل کشی در غزه تایید کنند.

کنگره فیفا فردا(جمعه) تصمیم بزرگ برای اخراج اسرائیل به خاطر کشتار در غزه را به شور می گذارد تا در این زمینه رای گیری شود.
 
رسانه اردنی می نویسد که «فدراسیون فوتبال آلمان حامی اصلی اسرائیل» در کنگره فیفا به شمار می‌آید و این فدراسیون اروپایی در تلاش است تا با اعمال نفوذ مانع از تعلیق فوتبال اسرائیل شود.

بر اساس گزارش رسانه الغد، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) «آزمون بزرگی» را پیش رو دارد تا بتواند فارق از فشارهای سیاسی غرب و آمریکا یک تصمیم ورزشی بگیرد و نشان دهد «یک نهاد ورزشی با تمایلات سیاسی یکسویه نیست».
https://jahannews.com/vdcez78vxjh8vfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcez78vxjh8vfi.b9bj.html
برچسب ها: اسرائیل فیفا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *