چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

رد خبر بازداشت شهردار یکی از مناطق تهران

دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 638148
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن رد خبر بازداشت و دستگیری پیمان محسنی شهردار سابق منطقه ۱۲ گفت: طی اخبار کسب شده هفته گذشته شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۲ مباحث حقوقی داشته که در مرحله تعقیب است.
رد خبر بازداشت شهردار یکی از مناطق تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدحسن رسولی در حاشیه برگزاری نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا پیمان محسنی شهردار سابق منطقه 12 روز گذشته و پس از مراسم تودیع و معارفه‌اش با آقای سعادتی شهردار جدید منطقه 12 دستگیر و بازداشت شده است اظهار کرد: طی پیگیری که دقایقی پیش داشتم، معاون شهردار منطقه 12 این موضوع را رد کرده است.

وی تصریح کرد: بنا بر اظهارات معاون شهردار منطقه 12، پیمان محسنی صبح امروز نیز در جلسه شورای شهرداران تهران حضور داشته است.

رسولی ادامه داد: البته هفته گذشته شهرداران یکی از نواحی منطقه 12، مباحث حقوقی و قضایی داشته است که در مرحله تعقیب و رسیدگی قرار دارد که البته وی نیز بازداشت نشده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *