يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۰

تغییر موضع عسگراولادی درباره این سه نفر

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 76017
تغییر موضع عسگراولادی درباره این سه نفر
مواضع غیر منطقی میرحسین موسوی پس از انتخابات مورد اعتراض جدی دوستان و نزدیکان وی قرارگرفته است.

به گزارش جهان، حبیب الله عسگر اولادی عضو کارگروه موسوم به ایجاد وحدت ملی که پیش از این اعلام کرده بود: موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آنها را مفت بدست نیاورده ایم که مفت از دست بدهیم، پس از اقدامات و اظهارات تازه میرحسین و کروبی تغییر موضع داده است.

بنابراین گزارش، وی در تازه ترین اظهارنظر خود با اشاره به اقدامات افراطی کروبی و اظهارات تحریک آمیز خاتمی و موسوی گفته است: معتقدم این سه نفر به خط قرمز نظام تبدیل شده اند و کسی نباید برای آنها وساطت نماید.

گفتنی است طرح موسوم به وحدت ملی درحالی با هدف تبرئه میرحسین و کروبی از سوی اصلاح طلبان دنبال می شود، که دوستداران نظام و انقلاب معتقدند تنها راه جبران اندکی از خسرانهایی که این سه نفر به نظام وارد کردند عذر خواهی رسمی از مردم و تمکین به رای آنها می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها راه و تنها راه جبران اندکی از خسرانهایی که این سه نفر (موسوی، کروبی و خاتمی) به نظام وارد کردند عذر خواهی رسمی از مردم و تمکین به رای آنها می باشد.
Iran, Islamic Republic of
موسوي كروبي خاتمي سه ركن انقلابند برين بررسي كنين
Iran, Islamic Republic of
من اسم این ... را که می شنوم و می بینم که با آن ها برخورد نمی شود، خیلی ناامید می شوم.
بعضی های این سؤال را می پرسند، چرا باید در دوره های رای بدهیم؛ در حالی که این سه نفر و دوستانشان سعی می کنند رای ما را باطل کنند؟
برای اطمینان به مردم هم که شده است باید با این سه نفر برخورد شود.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در ملاقاتی به عسگر اولادی که تهدید کرده بود از ایشان حمایت نخواهد کرد گفته بود خود شما اگر کاندیدا شوی چند رای میتوانی کسب کنی ،
حالا بنده هم که طرفدار جنبش سبز وآقایان خاتمی و موسوی هستم خطاب به ایشان عرض میکنم که آقای عسگراولادی مگر علائق ما به این آقایان از ناحیه شما ایجاد شده که حال بخواهیم دست از اعتقادمان برداریم ؟
تمام این مسائلی که از سوی اصولگرایان مطرح میشود نه توان کاهش توان جنبش سبز را دارد و نه میتواند در نظر طرفداران آن خللی وارد کند ، تمام این مسائل برای جلوگیری از ریزش آرای آقای احمدی نژاد و طرفداران اصولگرایان است .
بنده هم در که طرفدار این آقایان هستم اصلا آنها را ضد نظام نمیدانم بلکه طرفدار واقعی نظام میدانم و اتفاقا عملکرد ، افکار واقعی و اطرافیان آقای احمدی نژاد را مخل به مبانی نظام میدانم .
خیلی هم دوست دارم که آقای احمدی نژاد در 4 ساله آینده بتواند منشاء خدمات برای کشور باشد تا کشور بیش از این عقب نماند ولی شاکله ایشان و دولت ایشان اینرا نشان نمیدهد و بر همین اساس هم ما مخالف آقای احمدی نژاد هستیم ، اگر قائل به این بودیم که ایشان منشاء پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود مطمئنا به ایشان رای میدادیم و حمایت هم میکردیم ولی عملکرد ایشان را خواهیم دید .
متاسفانه چنین نمایانده میشود که طرفداران جنبش سبز یا قرطی هستند یا مرفه بی درد و یا مخالف نظام ، برعکس بخش عمده آنها طرفدار نظام و کشور و رشد و توسعه آن هستند ، اندکی هم گمراه در آن هستند و تعدادی از مخالفین نظام هم که همیشه بدنبال بهانه ای برای ابراز وجودند خود را به آن منتسب میکنند ، ولی صراحتا عرض میکنم که بخش عمده اینها از خائنین تبری جسته و در انتظار عملکرد مناسب دولتند ، از هم اکنون نیز اعلام میکنند که نمیخواهند شریک عوام فریبی و پوپولیسم دولت شوند و هشدار میدهند که این ره به ترکستان است .
میخواهید حالا ما را خط قرمز نظام قلمداد کنید یا هر چیز دیگری ، ما به عقاید خود ایمان داریم و کشور را برای همه مردم اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و یا مردم عادی که وارد حوزه سیاست نمیشوند میدانیم ، همه حق دارند اظهار نظر کنند و برای آینده خود و فرزندانشان نگران باشند .
Iran, Islamic Republic of
من که آدم بی سواد هستم متوجه شدم این سه نفر قدرت طلب هستند نه وطن پرست اگر وطن پرست بودند به دنبال انگلیس وامریکا نبودند
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن این سه نفر به هیچ وجه نمیخواهند از مواضع مضر و خطر ناک خود عقب نشینی کنند . در این مدت این سه نفرخیلی از طرفداران که هیچ خیلی ازنزدیکان ودوستان خود را از خود ترد کرده اند ما هم این سه نفر را دعا میکنیم که خدا از سر تقصیرات انها بگذرد . که خیلی بعید میدانم.
Iran, Islamic Republic of
بنده به شفارش دوست پیام دهنده که این سه نفر رکن اصلی انقلابند بررسی کردم واقعا درست گفتند این سه نفر رکن اصلی انقلابند ولی انقلاب مخملی
دوست عزیزی که نظر نستا مفصلی داده اید و خود را طرفدار جنبش سبز معرفی کرده اید !
بنده هم بخش بزرگی از حرفهای شما را همان نظرات خودم می بینم . منتهی به هیچ فرد و اسم و تشکیلات و موجی احساس وابستگی و خدای نکرده سر سپردگی ندارم . بنده یکسال قبل از انتخابات منتظر آمدن میرحسین و فعالیت برای رای آوردنش بودم . آمد ، کارهایش را دیدم ، حرفهایش را شنیدم ، نظرم عوض شد و تاسف خوردم ؛ با اینکه همیشه منتقد محمود بودم و (در کنار بیان کارهای خوبش) کارهای نادرستش را (از دید خودم) زیر سوال می بردم به او رای دادم . الان هم می خوام ... نباشه ولی محکم و بی شائبه می گویم که رئیس جمهور کشوره باید هم به عنوان رئیس جمهور حمایتش کرد . زمان ممد هم دلم از دستش خون بود ولی او را رئیس جمهور کشورم می دانستم و حرمتش را حفظ می کردم و سعی می کردم انصاف را درباره اش رعایت کنم . البته این نوع برخورد با مساله را بیشتر مردم ما نمی پسندند و آن را احمقانه یا ریاکارانه یا بی مزه (!) می دانند .
به هر حال با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم و ملاک حمایت از هر کس حال فعلی اوست . آقایان را هم با اسم کوچک نام بردم که تاکید کنم اینها هم چهار تا آدم بیشتر نیستند ، از آسمان هم نیفتاده اند .
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای عسگر اولادی و درود بر تمامی دوستداران نظام و انقلاب اسلامی که به تدریج، با ابعاد مختلف خیانت افراد جدا شده از نظام آشنا شده و راه خود را از فتنه گران جدا می نمایند و به صفوف ملت انقلابی در مطالبه ی محاکمه و مجازات فتنه انگیزان، می پیوندند.
هر کدام از سیاستمداراها که می خواهند در آینده سیاسی ایران باقی بمانند، باید به سمت مردم برگردند.