يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۱۸

نخست وزیر مغرور را چه می شود؟

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 68291
نخست وزیر مغرور را چه می شود؟
در حالی که مهدی کروبی با برملا شدن اسناد و مدارک غیر قابل انکار درباره رد ادعاهای کذب خود، چند روزی است که قدم هایش را به کندی در همراهی دشمنان نظام برمی دارد، میرحسین موسوی و همراهانش همچنان بر طبل معارضه با نظام اسلامی با وجود برملا شدن بسیاری از حقایق می کوبند.

به گزارش جهان، حمایت صریح و بدون پرده آمریکا و کشورهای اروپایی از اغتشاش گران وقایع پس از انتخابات، تردیدی در وابسته بودن این جریان به دشمنان نظام باقی نگذاشته است هر چند چنین ادعایی درباره کسانی چون میرحسین موسوی و مهدی کروبی دور از ذهن است اما نمی توان نقش آنها را در بوجود آمدن حوادث تلخ بعد از انتخابات و تلاش برای بی اعتباری جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی نادیده گرفت. 

با این حال بسیاری از تحلیل گران سیاسی، غرور بی حد و حصر نخست وزیر محبوب دوران دفاع مقدس و نامزد متوهم انتخابات دهم را که پس از انتخابات به یکی از منفورترین چهره های سیاسی کشور به خصوص در بین دوستداران انقلاب تبدیل شده، ریشه اصلی بوجود آمدن چنین فجایعی می دانند.

اصرار موسوی بر تقلب آن هم با وجود پیش گویی جالب وی در ساعات رای گیری و اعتراف دوستانش به ساختگی بودن این سناریو، تنها برای اعاده حیثیتی صورت می گیرد که به بهای هزینه کرد از حیثیت کل نظام اعمال شده است.

 اضافه شدن شایعه تجاوز در زندان های جمهوری اسلامی نیز از حربه هایی است که میرحسین و کروبی دست دشمنان نظام دادند و معلوم نیست که چنین ضربه ای به ارکان معنوی نظام در چه زمان و موقعیتی جبران خواهد شد؟

با این حال به نظر می رسد، ریخته شدن خون چندین جوان بیگناه و صدمات جسمی و روحی تحمیل شده به بسیاری از هموطنان که با تحریک افرادی چون نخست وزیر مغرور دوران دفاع مقدس صورت گرفته، نباید در پشت جنایاتی نظیر ماجرای کهریزک پنهان شود.
 
هرچند که لازم است، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تمام مجرمان فجایع کهریزک معرفی و محاکمه شوند، و در این راه سایت جهان همانطور که قبلا وعده کرده بود از هیچ پیگیری و تلاش رسانه ای خود کوتاهی نمی کند، اما نباید از نقش افرادی چون میرحسین موسوی که به تحریک مردم، خیابان های ایران را به صحنه خونریزی مبدل کرده اند غافل شد.

در همین راستا سولات جدی در افکار عمومی مطرح است:
 معرفی شعبه ای در دادسرای کارکنان دولت برای رسیدگی به شکایات علیه میرحسین موسوی تا چه حد و میزان عملی خواهد شد؟
 آیا در حالی که تمامی سلطنت طلبان و منافقین و صهیونیستها یکپارچه به حمایت از میرحسین موسوی پرداختند، نباید به پشت پرده چنین جریان و چنان حامیانی با دقت و ظرافت و قاطعیت بیشتری رسیدگی کرد؟

در این راستا هر گونه عملکردی که دستگاه قضایی برای رسیدگی به ابعاد مسببین فجایع اخیر از خود نشان دهند در تاریخ ثبت خواهد شد و مردم منتظرند تا جدیت و قاطعیت نظام اسلامی را در برخورد با غائله آفرینان ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا
ایشان هرگز محبوب به معنی واقعی کلمه نبود ، لیکن در زمان جنگ و بحران امت حزب الله بدلیل موقعیت نمیخواست دردسر بوجود بیاورد و الا کار های غلط او اظهر من الشمس بود( تورم و گرانی ، رانت خواریها ، رواج بی بندو باری و فحشا و مواد مخدر،عدم کنترل جبهه ها بنحو مطلوب، تدارک روشهای دولتی کردن( اقتصاد کمونیستی ) همه چیز که ضربه عظیمی به مملکت زد و مسئله استعفای مزورانه و منافقانه او ، ودر نهایت دست اندازی به قانون اساسی و مخالفت با رئیس جمهور و قت.
لابد خون جوانان بی گناه رو موسوی ریخته!!!!!!!!!! ...
مرگ بر منافق
اقاي موسوي خود را در پشت پرده رهبري امام (ره) پنهان كرده بود
با سلام

واقعا" تا کی می خواهید خودتان را گول بزنید. چرا تمامی حامیان جنبش سبز را سلطنت طلبان، منافقین و صهیونیستها می بینید؟ اگر راست می گویید دولت اجازه تجمع قانونی بدهد. يا خودتان را به خواب زده اید و يا اینکه واقعا" در خوابید. به امید بیداری و هدایت شما
اگر در نظر چهار تا وامانده سیاسی ایشون منفور شدن از نظر مردم اینطور نیست مردم نه اونهایی هستن که 72 کشته را در دراوردن نه اونهایی که با اقای خاتمی حمله کردن
بپذیرید هنوز هم سوالاتی که در مورد انتخابات بودش پاسخ داده نشده
اقای لاریجانی حرف درستی زدش
خطاب به دوستی که گفته بود "لابد خون جوانان بی گناه رو موسوی ریخته!!!!!!!!!! ..."

نه پس کی ریخته اگه این آقا انقدر قدرت طلب نبود و آرای مردم را می پذیرفت که آنها کشته نمی شدنند
آقاي مير حسين موسوي حداقل از انتخابات المان و حتي افغانستان بايد درس بگيرد كه وقتي رقيب انتخاباتي بدرستي پيروز ميشود طرف بازنده به برنده تبريك ميگويد و اهميتي به جو سازي و تحريكات رسانه ها و سران خارجي نميدهد و در عوض بازنده معتبر در كشور خود باقي ميماند.
مرگ بر خوارج
که به اسم اسلام دنبال قدرت طلبی هستند
هر وقت دادگاهی تشکیل دادید و رییس جمهورتون رو به خاطر حرفهاش تو مناظره محاکمه کردین می تونین برا موسوی هم دادگاه بزارین پس زور الکی نزنین.
آقای موسوی با این تظاهراتی مه راه می اندازه می خواهد چی رو اثبات کنه میخواهد اینو اثبات کنه که تعداد طرفداراش بیشتر از رقیبشه آخه بیشترین تعدادی که اومدن چقدر بوده بیشتر از اون تعدادیه که تو تهران بهش رای دادن؟تو شهرستانها که دیگه ازش ناامید شدند تو تهرانم که یک سری از این مرفهین بی درد که کار و زندگی خوش گذرونی هستش براش میان والا از قشر ضعیف و محروم که خبری نیست.
آخه یه خورده هم انصاف داشته باشن
مسبب اصلی تمام این حوادث شروع کننده آن است کسی که اتهام تقلب زد بدون اینکه از راه قانونی آن پیگیری کند یک سری از طرفداراش رو جو زده کرد باعث بی قانونی شد آقای میرحسین شریک همه قتلها و خونهایی هست که در این اغتشاشات انجام شد.
بر باعث و بانیش لعنت
کسی که حاضر نيست در انتخاب نظرات ارسالی خوانندگان، سليقه و ملاحظات جناحی را کنار بگذارد، بويی از خودکامگی و مردمفريبی را دارد.
اقای موسوی در بیانیه جدید خود به بهانه روز تولدش که به نظر من روز نکبت است گفته مردم با مشت گره کرده میگفتند مرگ بر موسوی ، به نظر میاید همه چیز دارد دستگیرشان میشود و این تنفری که نسبت به ایشان هست را دیگر نمیتوان به لباس شخصی ها نسبت داد که واقعا از زبان مردم جاری شد.
Iran, Islamic Republic of
البته محاكمه و دادگاهي كردن آنها سبب قهرمان سازي آنها توسط دشمنان و بزرگ شدن آنها است با بي توجهي و عدم اعتنا به آنها در جرايد و رسانه ها سبب انزواي آنها خواهد شد اين بهترين راه حل استآنها بايد
Iran, Islamic Republic of
سلام..این دوستانی که الان سنگ موسوی رو به سینه میزنن چرا نمیخوان بعضی چیزا رو قبول کنن...مگه تو انتخاات مجلس ششم با اون همه تقلب و نخلف مشهود امثال بهزاد نبوی و...نرفتن مجلس؟ مگه اصولگراهای فعلی نرفتن پیش رهبری و خواهان ابطال شدن که ایشون فرمودند ابطال نه ولی از راه قانونی پیگیری کنید...حالا چی شده که تاب یه شکست مشهود و معلوم رو ندارن...برید مواضع همین آقای موسوی رو بررسی کنید از شروع تبلیغات تا حالا ....زمین تا آسمون فرق میکنه ....کو قانون که ازش دم میزدن...خواهشا برید تاریخ بخونید...خدا همه رو هدایت کنه و هرکس که منافق محو و نابودش کنه چون منافق ضررش از دشمن بدتره....یا علی
Iran, Islamic Republic of
تنها راه و تنها راه جبران اندکی از خسرانهایی که این سه نفر (موسوی، کروبی و خاتمی) به نظام وارد کردند عذر خواهی رسمی از مردم و تمکین به رای آنها می باشد.