شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰
معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد

بازگشت سفرای اروپایی به دمشق دور نیست

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 443342
معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که تماس‌هایی میان سوریه و کشورهای اروپایی وجود دارد و بازگشایی سفارتخانه‌های آنها در دمشق چندان به طول نخواهد انجامید.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از الیوم السابع خبر داد، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه با درخواست از عربستان برای قطع حمایت مالی خود از گروه‌های تروریستی، هشدار داد که گسترش ترویسم در سوریه به شیوع آن به خارج از این کشور نیز منجر می‌شود.

وی تاکید کرد: فشارهایی از سوی کشورهایی چون عربستان و آمریکا به برخی از کشورهایی که خواهان از سرگیری روابط با دمشق هستند اعمال می‌شود. تماس‌هایی نیز با بسیاری از کشورهای اروپایی در زمینه‌های معین صورت می‌گیرد و بازگشایی سفارتخانه‌ها در دمشق زیاد طول نخواهد کشید.

وی افزود: عربستان نه تنها باید حمایت خود از تروریست‌ها را طبق قطعنامه‌های شورای امنیت متوقف کند بلکه باید به تلاش‌های بین المللی برای مبارزه با تروریسم بپیوندند. دمشق امیدوار است که عربستان کمی سر عقل آید و بفهمد که اگر تروریسم در سوریه گسترش یابد به خارج از سوریه کشیده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *